Gå til innhold
Nasjonalarkivet

LØYST: Elisabeth Larsen Tronskog, fødd i Evenes 1886 - gift to gongar - hamna ho i Kiruna i Sverige??

Recommended Posts

Ord vert fattige når eg skal ut for å takka, men takksemdi mi er grenselaus til Anne-Lise og Kari for dei siste oppklarande innleggi i dette emnet.  Vigsli med Karl Kristoffer Eriksson og personalia om Karl er heilt perfekte, og med eitt er denne huslyden so å seia heilt «komplett»!

Det einaste eg vart litt i stuss om, var yrket til Karl Eriksson.  Eg tykkjer det i manntalet frå Degersfors står jordarbeidar, som er vorte erstatta av (jarn-)banearbeidar.  Har eg tolka dette rett?

Elles lurer eg òg på kva tid parfolket flytte frå Degersfors til Amnehärad, men dette kjem vel ikkje fram i kjeldene?

Elisabeth vart enkje i 1964, og eg vil gissa på at ho kort tid etter er flytt attende til Lauvdal i Ballangen...

Nok ein kjempetakk for fantastiske opplysningar!

Hei!

Ja yrket til Karl K.Eriksson er rettet til banarb.

Familien flyttet fra Degerfors til Amnehärad 4/6 1931 i følge forsamlingsboka..

Legger ved utklipp av fors.bok Amnehärad 1925-1935 med familien.

Hilsen Kari

post-475-0-41261400-1476873449_thumb.jpg

Endret av Kari Aabelvik

Rohde Eriksson's barn? Hendelsen fant sted desember 1961 i Tidan ved Nykvarn, rett sør for Mariestad i tidligere Skaraborgs län.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.