Gå til innhold
Arkivverket

P(eter) M Jensen - fødd i Noreg kring 1854 - gift i Goodhue Co., MN 12.10.1876 med Mary Urness frå Hafslo (f. 1853) - kven kan denne karen ha vore?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hjarteleg takk til Anne-Lise for nyttige og spennande innlegg!

Eg ser forresten av FamilySearch at desse foreldri Halvor Christensen og Ingeborg Olsdotter minst hadde desse borni, alle fødde i «Oslo»:

* Nicoline Sophie Halvorsdotter, f. 27.3.1831

* Ole Halvorsen, f. 9.3.1834

* Mathea Halvorsdotter, f. 27.5.1838

* Christopher Halvorsen, f. 10.10.1839

* Edvardine Halvorsdotter, f. 11.11843

* Hans Halvorsen, f. 10.8.1846

Nicoline Sophie gifte seg i Aker 4.7.1858 med ein Johan Hansen, f. 1829.  Dei har minst to døtrer, Helene (1858) og Ragna Josefine (1872)

Og dette er vel sonen Ole med foreldri på Braaten ved Abildsø i Austre Aker 1865 (ogso innlagt av Anne-Lise, medan eg arbeidde med dette innlegget!): https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038012009249

Eg ser korkje Chrstopher eller Ole i FT1875, men denne apotekerarbeidaren er kanskje broren Hans Halvorsen: https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01052055010858

Denne Christopher Halvorsen kan eg heller ikkje sjå er gift i Christiania, so kanskje han utvandra til Amerika??  Er dette «vår» mann??

Eg takkar igjen for framifrå hjelp med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for eit nytt spennande innlegg, som samstundes var som ein «kalddusj» for meg!

Denne Christopher Halvorsen i Oddernes ser unekteleg ut som Christopher Halvorsen frå Rustad i Aker, og då er me like langt...

Kanskje lyt me studera litt nærare personane med namn Christopher Halvorson som IKKJE budde i Noreg i 1865?

Ein ny kjempetakk for framifrå hjelp med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette lagt inn før? Fra Norway heritage - Martin Ulvestad:

Christopher Halvorsen

from Sigdal, Soldier in the Civil War, Brookings Co., South Dakota.

http://www.norwayheritage.com/udvandret.asp?type=ulvestad&ud=H484

Christopher Halvorsen

from Kragerø, Soldier in the Civil War, Alexandria, Minnesota.

http://www.norwayheritage.com/udvandret.asp?type=ulvestad&ud=H483

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Sigdal drar til Amerika i 1859. Han er født 29/10-1843 og kalles Christofer Halvorsen Aabyeiet.

Buskerud fylke, Sigdal, Eggedal, Krødsherad i Sigdal, Ministerialbok nr. I 8 (1850-1859), Inn- og utflyttede 1859, Side 469

Permanent bilde-ID: kb20051110020817

Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20051110020817

(Nr. 66)

.

Jeg ser nå at foreldrene Halvor Sebjørnsen og Ingeborg Christophersdatter drar samtidig.

.

Jeg ser han skulle være 30 år i 1875 og 40 år i 1880, så da passer det vel å være født i 1843. :-)

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for nye spennande innlegg!

Det er fleire personar med namn Christopher Halvorson i Amerika, og dei lyt me nok avskriva når det gjeld «vår» Christopher.  Eg nemner kort:

* Christopher Halvorson i Brookings Co., SD (1) - fødd i Nannestad 15.1.1835, gift i Noreg og utvandra i 1869, døydde 1911

* Christopher Halvorson i Brookings Co., SD (2) - fødd i Sigdal 29.10.1843 - er nok soldaten frå Borgarkrigen, men han døydde ikkje før i 1906.

* Christopher Halvorson, fødd Lerfossen ved Trondheim 28.7.1843, utvandra i 1868(?) og budde i Jackson Co., WI døydde er han døydde i 1923.

* Christopher Halvorson, fødd i Våler 20.1.1838, budde i Roseau Co., MN der han døydde i 1910

Den Christopher Halvorson frå Kragerø som skal ha butt i Douglas Co., MN, er referert til som John C. Halvorson.  Han var fødd i februar 1840 og skal ha utvandra i 1850.-  Han levde enno i 1905!

So, førebels ingen spor etter «vår» Christopher Halvorson!!  Eller har eg oversett noko?

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider