Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Leter etter Peter Ingvald - Gildeskål 1878

Recommended Posts

Mens jeg bladde i kirkebøkene for Gildeskål fant jeg en “halv”-onkel jeg aldri hadde hørt om: Peter Ingvald, født  09.02.1878, og døpt 16.06.1878, med foreldre Østen Pedersen, Ringebo (min bestefar), og Karen Iversdatter, Froen (ikke spesifisert Nord eller Sør)  født 1854.  Jeg har ikke klart å finne mer om hverken mor eller sønn.  Ut-/innflytting er ikke registrert i Gildeskål; Østen registrert innflyttet 24.01.1883.     

Noen forslag?

Mvh

Fant ikke dåpen til Peter Ingvald i klokkerboken.

Ser at FS opererer med dåpsdato 13 feb 1878 på Peter Ingvald.Vet ikke hvor den opplysningen er hentet fra.

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:N47P-HW5

Hei!                                                                                                                           

Joda, jeg har da bladd i kirkebøkene og lett etter bade begravelser og konfirmasjoner – så langt uten resultat.  Heller ikke folketellingene har vært til noen hjelp.

Mvh

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.