Gå til innhold
Arkivverket

John P. Bolstad, fødd Noreg 11.4.1857 - kvar kan han vera komen ifrå?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har motteke følgjande spørsmål frå Amerika.  Denne karen er IKKJE frå Bolstad i Luster, men Bolstad finst det jo so mange stader...:

John P. Bolstad, fødd 11.4.1857 i Noreg, utvandra kring 1881 til Otter tail Co., MN, gifte seg 1882 med Hilda Sørensdotter Dilling, fødd i Moss 18.11.1856.

John døydde i New Ulm, MN 27.10.1930.

Er det mogeleg å finna det norske opphavet hans?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Peter Bolstad
Minnesota Deaths and Burials

Name John Peter Bolstad Gender Male Death Date 27 Oct 1930 Death Place Elk River, Sherburne, Minnesota Age 73 Birth Date 1857 Marital Status Married Spouse's Name Hilda Marie Dilling Father's Name Ole P. Bolstad Mother's Name

Dorothy Olson

----

Slektning?

Ole Bolstad

Head

United States Census, 1920

birth:
1865
Norway
residence:
1920
Elk Lake, Grant, Minnesota, United States
immigration:
1885

spouse:
Johanna R Bolstad
children:
Joseph A Bolstad, Milo O Bolstad, James B Bolstad, Ruben O Bolstad, Henry A Bolstad, Marvin O Bolstad, Clarence W Bolstad, Harold W Bolstad, Maurce E Bolstad, Mildred O Bolstad, Murel L Bolstad

View the original document.

Men det var vel kanskje mange med navnet Bolstad i Minnesota.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten, Ann-Mary og Lars J. for spennande og nyttige innlegg!

Eg trur me har finne John P. Bolstad!  Rett nok er dødsmeldingi frå Minnesota noko «underleg» med omsyn til namni på foreldri, men mori heitte Dorthea, og ser me på denne barnedåpen på Hamar:

https://media.digitalarkivet.no/view/9006/20

Johan fødd 14.4.1857 av Dorthe Johansdotter Mørstad av Aamot og enkjemannen Peder Olson Mælen av Aamot, so budde dei båe i 1865 på Boelstad i Aamot!

Men eg kjem ikkje inn på emigrantane, so eg får ikkje sjekka om denne Johan Bolstad utvandra kring 1881!  Kanskje nokon andre greier å finna ut av det?

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi med denne huslyden!  Resultatet er alt bragt vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper vel ikke mye, men her er vielsen i Minnesota:

OTTER TAIL C-182 12/15/1881 PETERSON, JOHN. DILLING, HILDA MARIE

Endret av Kari Sandberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider