sven vånsjö Skrevet Januar 4, 2017 Del Skrevet Januar 4, 2017 Hej där mitt namn är Sven och jag släktforskar på min norska släkt..Min mormor Far hette Petter Pettersen och var född 1865 i Bergen.Han jobbade som Chirurgisk Instrumentmager. Jag har kollat i Kommunal folketelling 1922 for Bergen kjøpstad, där står Arbeidssted: Lindqvist Folkets Hus.Vad menas med det.var Lindquist en firma som låg i samma hus som Folkets Hus? Finns en firma i Bergen i dag som heter Lindquist AS,kan det vara samma ? Mvh Sven Vånsjö Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Sværen Skrevet Februar 7, 2017 Del Skrevet Februar 7, 2017 Er dette eit resultat av det NYE Arkivverket ? Å svara på spyrsmål frå ein svenske som sender inn spørsmålet 4 Jan, og ein mnd IKKJE noko svar !!! Heilt tyst !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottar Eliassen Skrevet Februar 7, 2017 Del Skrevet Februar 7, 2017 Dette var trolig en dobbelposting. Han fikk hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå