Gå til innhold
Arkivverket

Thor Pederson (1770-1815) - frå Luster til Spjelkavik i Borgund - sonen Peder og huslyden hans?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ein huslyd som eg i mange år har arbeidd mykje med og som eg etter kvart har finne ut det meste om, men eg står fast på ein del detaljar som gjeld sonen Peder og kona hans frå Norddalen og borni deira.

Kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg vidare?

Eg attgjev frå manuskriptet mitt:

~~~~~~~~~~~~~~~

Thor Pederson Spjelkavik, opphavleg frå Skår, vart døypt 3.6.1770 og gifte seg 29.5.1792 med Britha Larsdotter frå Mørkrid.  Ho vart døypt 19.9.1773.  Thor og Britha tok først over heimebruket hans i Skår, men 23.10.1807 fekk Thor auksjonsskøyte på den helfti av dette bruket som Henrik Nitter hadde halde attende i 1802, då uttrykt med ei skyld på 2 pund og 19 17/28 merker smør, 8 mælar korn og 1/2 hud.  I 1808 bytte så Thor til seg hi helfti av bruket med Iver Eliasson og flytte hit.  Den formelle makeskifteskøyta vart skrivi 21.10.1809.  25.10.1809 selde så Thor heile bruket samla til konsul Fredrik Meltzer i Bergen mot at han og Britha fekk kår.

Men Thor og Britha ville ikkje slå seg til som kårfolk resten av levetidi; i 1811 kjøpte Thor heile garden Spjelkavik i Borgund på Sunnmøre, og han og Britha flytte dit på same tidi.  Thor vart sistemann som åtte heile Spjelkavik samla, men han d. der som gardbrukar alt 13.4.1815.

Britha Larsdotter vart som enkje attgift med gardbrukar og enkjemann Hans Olson på Leirmo (1764-1823) og flytte med han til Leirmo.  Der d. ho som kårenkje 26.10.1866.  Thor og Britha fekk tre born i lag:

1. Agatha Thorsdotter (1795-1876), vart gift med gardbrukar Christopher Hansson på Høyeim i Luster (1796-1847).

2. Peder Thorson, f. 11.5.1799,

Peder Thorson flytte med foreldri til Borgund i 1811 og tok sidan over heimebruket på Spjelkavik.  Han gifte seg i Norddalen 1.11.1823 med Elisabeth Thomasdotter frå Mølsæter i Geiranger, Norddalen. 

##### (sjekka at ho voks opp der?)

Ho var dotter av gardbrukar Thomas Olson på

##### (endeleg bustad? – Alvestad i Haram?)

opphavleg frå Hole i Geiranger, Norddalen, og kona Maren Finde, kjend som Madsi Gregoriusdotter frå Alstad i Norddalen og f. på Mølsæter i Norddalen kring 1795.  Ho d. på Spjelkavik 7.12.1827.  Peder Thorson vart buande som gardbrukar på Spjelkavik levetidi ut og d. der som kårmann 26.11.1873.  Peder og Elisabeth fekk fire born i lag:

a. Thomesine Pedersdotter, f. i Borgund 5.5.1823, d. på Spjelkavik i Borgund 21.2.1900.  Thomesine gifte seg i Borgund 26.7.1840 med Lars Jonasson frå Spjelkavikneset i Borgund.  Han vart døypt i Borgund 16.7.1815 og d. på Spjelkavik 4.10.1904.  Lars og Thomesine slo seg ned som plassfolk i Gravarhaugen under Spjelkavik i Borgund og fekk ni born.

b. Thor Pederson, f. i Borgund 9.12.1824, gifte seg i Borgund 29.5.1855 med Larsina Gurine Jacobsdotter frå Molvær i Borgund.  Ho var f. i Borgund 2.6.1830.  Thor og Larsina budde visstnok ei kort tid på Spjelkavik i Borgund, men alt i 1857 utvandra dei i lag med foreldri hennar til Amerika. 

##### (biography in America? – 1860 census Kelso township, Sibley Co., MN shows Gurina living with her father Jacob and two brothers!)

Dei hadde ikkje born, medan dei budde i Borgund.

##### (children in America?)

c. Hans Magnus, kjend som Magnus Pederson, f. i Borgund 20.1.1826, budde framleis på Spjelkavik i 1850-åri,

##### (seinare lagnad?? – Amerika??)

d. Karen Pedersdotter, f. i Borgund 23.10.1827, d. på Spjelkavik 12.11.1827.

3. Lars Thorson (1802-1880), vart gardbrukar på Leirmo i Luster.

~~~~~~~~~~~~~~~

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgjande huslyd utvandra i 1857 frå Borgund til Amerika:

Jacob Sivertson Moldvær  67

Bertha Larsdotter, hustru  65

Sivert Andreas Jacobson, son  29 (f. 24.6.1828)

Rasmus Samuel Jacobson, son  24 (f. 26.5.1833)

Thor Pederson Spilkevig  33 (f. 9.12.1824)

Larsine Gurine Jacobsdotter, hustru  27 (f. 2.6.1830)

Caroline Johanne Larsdotter Spilkevig, pige  17

FT1860 for Kelso township, Sibley Co., MN syner:

Jacob Severs  70  farmer  Norway

Seidurth Severs  30  farm laborer  Norway

Samuel Severs  26  farm laborer  Norway

Gurena Severs  29  ..................  Norway

MEN, huslyden er ikkje å sjå i FT1870, korkje i Sibley Co., MN eller andre stader i Amerika, so kvar har dei gjort av seg?

Eg takkar igjen for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleire opplysningar har dukka opp i Amerika om huslyden frå Moldvær i Borgund:

FT1875 for Sibley Co., MN (township ikkje oppgjeve):

Sivert Jacobson  47  Nor  Nor  Nor

Samuel Jacobson  42  Nor  Nor  Nor

Dina Jacobson  29  Nor  Nor  Nor

Larsina Jacobson  45  Nor  Nor  Nor

Sibley Co., MN  marriages:

Jacobson, Samuel and Diana Polson - married Apr. 3, 1875

Jacobson, Sivert and Inger Rasmussen - married Nov. 3, 1876

FT1880 for Sibley township, Sibley Co., MN:

Jacobson Sivert  51  farmer  Nor  Nor  Nor

Julia Sivert  47  housekeeper  Nor  Nor  Nor

FT1880 for Emmett township, Renville Co., MN:

Samuel Jacobson  47  shoemaker  Nor  Nor  Nor

Dena Jacobson  45  wife, keeps house  Nor  Nor  Nor

John Jacobson  4  son  MN  Nor  Nor

Paul Jacobson  2  son  MN  Nor  Nor

FT1885 for Sibley Co., MN:

Sivert Jacobson  57  Nor  Nor  Nor

Inger Jacobson  53  Nor  Nor  Nor

Norwegian Grove Lutheran cemetery, Gaylord, Sibley Co., MN syner:

Sever A. Jacobson, born 1828, died Jan. 12, 1900

Inger Jacobson, born 1833, died Jan. 14, 1917

Fairview cemetery, Renville, Renville Co., MN syner:

Samuel Jacobson, born Apr. 1833, died Dec. 26, 1915

Ragndene «Dina» Jacobson, born Mar. 6, 1836, died Nov. 6, 1909

Då har me bra oversyn over dei to brørne og huslydane dera, men kvar vart det av Larsina Gurine??  Ho bur framleis i Sibley Co., MN i 1875, men so...

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J. for eit spennande innlegg!

Denne Lassine Jacobson er so absolutt eit godt alternativ, om me berre kunne følgt ho vidare...?

Eg lyt «tyggja» litt på denne...

Eg har forresten freista å få tak i vedkommande som sit med kyrkjebøkene for denne kyrkjelyden i Sibley Co., MN der huslyden budde.  Kyrkjebøkene går visstnok attende til 1858..., men dei svara ikkje på telefonen i dag...

Ein ny kjempetakk for framifrå hjelp!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

c. Hans Magnus, kjend som Magnus Pederson, f. i Borgund 20.1.1826, budde framleis på Spjelkavik i 1850-åri,

Dette har du vel fra før, men er det Magnus som blir far her i 1853? - Ingeborg Elisabet Gurine

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/255/pd00000002636195

Nr. 54:

Møre og Romsdal fylke, Borgund i Borgund, Ministerialbok nr. 528A08 (1848-1858), Fødte og døpte 1853

Permanent bilde-ID: kb20050727021128

Og her er det enda et barn med far ungkar Magnus Pedersen Spilkevig - Peter Carl:

Møre og Romsdal fylke, Norddal i Norddal, Ministerialbok nr. 519A08 (1846-1868), Fødte og døpte 1853, Side 47

Permanent bilde-ID: kb20050727030319

Peter Karl Magnussen døde som gift forretningsfører på Raufoss i 1918:

-------------------------------------------------------------

Er det samme drengen fra Spjelkavik som blir far her i Volda i 1865?? - Elisabeth Siverine:

???? - fødselåret avviker en del - derfor spmtegn:

Konfirmasjonen til Elisabeth Severine i Ørsta sokn i Volda prgjeld:

Elisabeth ser ut til å emigrere fra Bergen i 1886:

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for kjempespennande innlegg!

Når eg i innleiingsinnlegget har sagt at Hans Magnus framleis budde på Spjelkavik i 1850-åri, so er nok òrsaki at eg òg har finne dei to fødslene frå 1853, MEN fødsli frå 1865 er ny for meg, og den Magnus Pederson frå Borgund som i 1865 budde på Røsvik i Haram, MÅ vera «vår» Hans Magnus.  INGEN ANDRE Magnus Pederson er fødde i Borgund mellom 1815 og 1840!!

Då er neste spørsmål:  Kvar vart det av Magnus Pederson frå Haram 1865?  Kan han ha utvandra til Amerika?

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Minnesota Norwegians - genealogy gruppen på FaceBook:

Yvonne Menk Splettstoeser [savage, MN]
October 28, 2016
I would appreciate advice. Sought after Lasina Gurine Jacobson was born on the farm Moldvaer (now called Molvaer), Borgund, Giske in 1830. She married Thor Pedersen (born 1824) from Spjelkavik, Sogn og Fjordane in 1855. They emigrated with her parents and brothers in 1857 according to Lusters bygdebok. I have not found record of the emigration.
Lasina is found in 1860 census in Sibley township near Gaylord, Minnesota with her father and brothers. Her husband and mother are not there.
By 1885 her brothers have married and she moved with a neighboring family (Peter B. Olson)to Wild Rice, Norman county, Minnesota, but she returned to her brother and his wife in Sibley county in the 1895 census. She is buried in the Norwegian Grove church cemetery next to her brother Sever Jacobson and his wife Inger. Her crude stone just has her first name and a death date of 1903. But I was unable to find a record of her death in the Sibley court house records. I also could not find her anywhere in Minnesota in the 1900 census.

Suggestions appreciated for how to find their 1857 emigration; how to find what happened to husband Thor Pedersen and her mother Berthe Larsdtr. between 1857 and 1860 and her father Jacob Severson between 1860-1865; and where Lasina was in 1900 and where she died. Thanks!

Hun ble glad for å få denne lenken: https://media.digitalarkivet.no/view/2260/285

Kanskje dere burde ta en prat?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Nina for eit spennande og svært so interessant innlegg!

Det høyrest ut som denne Yvonne Splettstoeser må vera ein slektning av denne Jacobson-huslyden, og då helst ein etterkomar etter Samuel Jacobson i Renville, MN.

Jau, det vil sikkert vera spennande å ta ein prat med ho om dette.  Kanskje du kan senda ho ei tilvising til emnet i Brukarforum, eventuelt e-post-adressa mi som står nedanfor?

Samstundes har eg kontakta kyrkjelyden i Minnesota som sit med kyrkjebøkene for dette området.  Kanskje dei finn noko òg, no når me har eit dødsår på Larsine...?

Ein ny kjempetakk for framifrå hjelp for å spora denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Eg har ikkje høyrt noko meir frå Yvonne Splettstoeser, men eg har i dag motteke opplysningar frå det lokale kyrkjekontoret i Minnesota, og dei fortel mellom anna følgjande (det som står med svart skrift, var mine «leiande» spørsmål, medan svari er i raudt):

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sever A. Jacobson, born 1828, died Jan. 12, 1900

The official death record for Siver from Sibley Co., MN shows he died Jan. 2, 1899, which is correct, I don’t know!

Sever Jacobson

The cemetery marker reads 1828-1900 – Norwegian Grove Lutheran Cemetery           

There is no record of a funeral (church service) which implies he was not a member of the congregation.           

Inger Jacobson, his wife, born 1833, died Jan. 15, 1917

Inger Martha Jacobsen

Died 14 January 1917

Burial (church service) 19 January 1917 – Norwegian Grove Lutheran Cemetery

Age 84

Parents: Rasmus & Gjøri

Spouse: Syvar A. Jacobsen

Larsina (in Find-a-grave showing as L. A. Ena(!)), born 1831, died 1903

There are two records!  – Norwegian Grove Lutheran Cemetery

The church book records:

Lasena Jakobsen

Died 11 December 1899 and buried 13 December 1899

These dates are recorded in the recorded in the official book (but no other information)

There does not appear to be a cemetery marker (is this the same as the Lasena below?)

The cemetery marker says:

Lasena Jacobson

1831-1903

Again, there is no record of a funeral service with this date (church service).

This marker appears to be a concrete (cement) markers which was not purchased from a monument company, but rather was made on a farm.  It appears to be concrete that had the dates written in it—did the one who made this just guess at the years and it is the same as the Lasena above?

What is interesting is that Sever Jacobson and Inger Rasmussen (1833-1917) had a daughter by the name of Lena who was born 2 September 1860 at Allesund, Norway).  She married Louis Overson (1852-1939).  They still have descendants in the congregation. 

~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Utifrå dette trekker eg følgjande k0nklusjonar:

** Larsina Gurine Jacobsdotter døydde i Sibley Co., MN 11.12.1899, men årstalet på gravstøtta er feil!

** Denne Lena Jacobson, som dei påstår er dotter av Sever og kona Inger, og som òg er nemnd i FT1880(!), finn eg fødd i Borgund 8.9.1860 som Nicoline Jørgine, ei «uægte» dotter av «pigen» Inger Martha Rasmusdotter Hatlebak, so denne Lena var altso ei som Inger hadde med seg frå Noreg og som vart stedotter til Sivert Jacobson!!

https://media.digitalarkivet.no/view/6378/30

So mykje meir trur eg ikkje det er å henta ut av opplysningar frå Amerika om den delen av huslyden som har tilknytting til Luster; Thor Pederson Spjelkevig må vera avliden, anten på vegen over Atlanterhavet i 1857 eller i Sibley Co., MN kort etter dei kom fram!

Den store utfordringi som då står att i dette emnet, er spørsmålet om lagnaden til bror hans:

*** (Hans) Magnus Pederson Spjelkevig, fødd i Borgund 20.1.1826 og busett i Haram i 1865!

Kvar i all verdi kan han ha vorte av?

Eg takkar endå ein gong for alle gode tips om denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
På 23.1.2017 den 0.37, Lars E. Øyane skrev:

Dette er ein huslyd som eg i mange år har arbeidd mykje med og som eg etter kvart har finne ut det meste om, men eg står fast på ein del detaljar som gjeld sonen Peder og kona hans frå Norddalen og borni deira.

Kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg vidare?

Eg attgjev frå manuskriptet mitt:

~~~~~~~~~~~~~~~

Thor Pederson Spjelkavik, opphavleg frå Skår, vart døypt 3.6.1770 og gifte seg 29.5.1792 med Britha Larsdotter frå Mørkrid.  Ho vart døypt 19.9.1773.  Thor og Britha tok først over heimebruket hans i Skår, men 23.10.1807 fekk Thor auksjonsskøyte på den helfti av dette bruket som Henrik Nitter hadde halde attende i 1802, då uttrykt med ei skyld på 2 pund og 19 17/28 merker smør, 8 mælar korn og 1/2 hud.  I 1808 bytte så Thor til seg hi helfti av bruket med Iver Eliasson og flytte hit.  Den formelle makeskifteskøyta vart skrivi 21.10.1809.  25.10.1809 selde så Thor heile bruket samla til konsul Fredrik Meltzer i Bergen mot at han og Britha fekk kår.

Men Thor og Britha ville ikkje slå seg til som kårfolk resten av levetidi; i 1811 kjøpte Thor heile garden Spjelkavik i Borgund på Sunnmøre, og han og Britha flytte dit på same tidi.  Thor vart sistemann som åtte heile Spjelkavik samla, men han d. der som gardbrukar alt 13.4.1815.

Britha Larsdotter vart som enkje attgift med gardbrukar og enkjemann Hans Olson på Leirmo (1764-1823) og flytte med han til Leirmo.  Der d. ho som kårenkje 26.10.1866.  Thor og Britha fekk tre born i lag:

1. Agatha Thorsdotter (1795-1876), vart gift med gardbrukar Christopher Hansson på Høyeim i Luster (1796-1847).

2. Peder Thorson, f. 11.5.1799,

Peder Thorson flytte med foreldri til Borgund i 1811 og tok sidan over heimebruket på Spjelkavik.  Han gifte seg i Norddalen 1.11.1823 med Elisabeth Thomasdotter frå Mølsæter i Geiranger, Norddalen. 

##### (sjekka at ho voks opp der?)

Ho var dotter av gardbrukar Thomas Olson på

##### (endeleg bustad? – Alvestad i Haram?)

opphavleg frå Hole i Geiranger, Norddalen, og kona Maren Finde, kjend som Madsi Gregoriusdotter frå Alstad i Norddalen og f. på Mølsæter i Norddalen kring 1795.  Ho d. på Spjelkavik 7.12.1827.  Peder Thorson vart buande som gardbrukar på Spjelkavik levetidi ut og d. der som kårmann 26.11.1873.  Peder og Elisabeth fekk fire born i lag:

a. Thomesine Pedersdotter, f. i Borgund 5.5.1823, d. på Spjelkavik i Borgund 21.2.1900.  Thomesine gifte seg i Borgund 26.7.1840 med Lars Jonasson frå Spjelkavikneset i Borgund.  Han vart døypt i Borgund 16.7.1815 og d. på Spjelkavik 4.10.1904.  Lars og Thomesine slo seg ned som plassfolk i Gravarhaugen under Spjelkavik i Borgund og fekk ni born.

b. Thor Pederson, f. i Borgund 9.12.1824, gifte seg i Borgund 29.5.1855 med Larsina Gurine Jacobsdotter frå Molvær i Borgund.  Ho var f. i Borgund 2.6.1830.  Thor og Larsina budde visstnok ei kort tid på Spjelkavik i Borgund, men alt i 1857 utvandra dei i lag med foreldri hennar til Amerika. 

##### (biography in America? – 1860 census Kelso township, Sibley Co., MN shows Gurina living with her father Jacob and two brothers!)

Dei hadde ikkje born, medan dei budde i Borgund.

##### (children in America?)

d. Karen Pedersdotter, f. i Borgund 23.10.1827, d. på Spjelkavik 12.11.1827.

3. Lars Thorson (1802-1880), vart gardbrukar på Leirmo i Luster.

~~~~~~~~~~~~~~~

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Peder Thorson er 2 x tippoldefar til min kone, og jeg har hatt litt ettersøk om denne familien.

Peder hadde 6 barn.

Han fikk først et barn med Siri Steinarsdtr. Skodje som var tjenestejente hos faren.

Anna Severine var født 28 januar 1819.

Så fikk han 4 barn med Elisabeth Thomasdtr. Møllsæter som han var gift med.

1 Thomasine Pedersdtr. Spjelkaviknes f 05 mai 1823 (som er min kones aner.)

2 Thor Pederssen Spjelkavik f 09 des. 1824

3 Hans Magnus Pederssen Spjelkavik f 20 jan. 1826

4 Karen Pedersdtr. Spjelkavik f 23 okt. 1827

Så fikk han et barn med søster til kona Inger Tomasdtr. Møllsæter.

Lars Pedersen Spjelkavik f 09 april 1829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 1.25, Lars E. Øyane skrev:

Den store utfordringi som då står att i dette emnet, er spørsmålet om lagnaden til bror hans:

*** (Hans) Magnus Pederson Spjelkevig, fødd i Borgund 20.1.1826 og busett i Haram i 1865!

Han var fortsatt bosatt på Røsvik i Haram i 1875: https://media.digitalarkivet.no/view/52339/643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Asbjørn og Lars W. for nye interessante innlegg!

Det var kjempebra å få dødsfallet til Magnus «på plass», men interessant er det òg å lesa om dei «uekte» borni til Peder Thorson:

** Anna Severine Pedersdotter, fødd i Borgund 28.1.1819, mor Siri Stenersdotter Skodje

** Lars Pederson, fødd i Borgund 9.4.1829, mor Inger Thomasdotter Møllsæter, søster til kona

Sidan kona di, Asbjørn, ætter frå Thomasine, kanskje du kan supplera med fleire opplysningar om desse halvsøskeni til Thomasine?

Kanskje var Inger som ein «sambuar» til Peder etter at Elisabeth døydde?  Kjenner du lagnaden til denne Inger?

Og so er det utfordringi kring lagnaden til besteforeldri frå Møllsæter: Thomas Olson Møllsæter og kona Maren Finde «Madsi» Gregoriusdotter?  Eg har forstått det slik at dei flytte frå Møllsæter til Alvestad i Haram og døydde der, men kan du stadfesta dette?

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å kartleggja denne huslyden!  No vonar eg verkeleg på fleire «gullkorn»...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars W. for eit interessant og avklarande innlegg!

Då er lagnaden til denne «uekte» sonen klarlagt, men eg er framleis svært nysgjerrig når det gjeld mori til guten, Inger Thomasdotter Møllsæter, og besteforeldri på Møllsæter.  Men dei vert del vel værre å finna att?

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å kartleggja denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger Marte Thomasdatter Mølsætter, f. 1802, ble konfirmert i Norddal i 1817:

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/279/pk00000001502011

Møre og Romsdal fylke, Norddal, Sunnylven, Geiranger i Norddal, Ministerialbok nr. 519A05 (1817-1834), Konfirmerte 1817, Side 468-469
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070830650209.jpg

Det ser ut som hun giftet seg i Bergen i 1836:

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/327/pv00000000362602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Olsen og Madsi Gregoriusdtr. døydde som husmannsfolk på Gjørva i Geiranger. Det var skifte etter Madsi i 1821: https://media.digitalarkivet.no/sk20090128690376

Deretter vart Thomas gift med Brithe Olsdtr. Akslen i 1824: https://media.digitalarkivet.no/kb20070830650192

Thomas Olsen døydde i 1827: https://media.digitalarkivet.no/kb20070830650157

Skiftet etter han er her: https://media.digitalarkivet.no/sk20090128700486

Endret av Inge Nygård
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner dette i skifteregisteret for Sunnmøre - Massi Gregoriusdatter - skifte 11.06.1821 - Geiranger i Stranda:

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/27/pa00000000782686

Og her er skiftet, som viser at dette er din Massi, Lars! 

Møre og Romsdal fylke, Nordre Sunnmøre, Skifteprotokoll nr. 7 (1821-1824), Skifteprotokollside, Side 371b-372a
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20090128690376.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

** Anna Severine Pedersdotter, fødd i Borgund 28.1.1819, mor Siri Stenersdotter Skodje

Jeg har funnet konfirmasjonen til Anne Severine i Borgund i 1833 (nr. 25): https://media.digitalarkivet.no/view/16004/120

Jeg antar at det var moren, Siri Stenersdatter, som var registrert som tjenestepike på Spjelkavik i 1815: https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01065684000567

Jeg har ikke funnet noen flere sikre opplysninger om Anne Severine, men en aktuell kandidat er Anne S. Pedersdatter som døde i Borgund 18.4.1865 (nr. 28): https://media.digitalarkivet.no/view/6379/282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Inge og Lars W. for nye interessante, og oppklarande, innlegg!

Då har me endeleg fått greie på lagnadane til Thomas Olson og (første) kona Massi, som var det viktigaste punktet som stod att på «blokken» min.  Supert!  So dei endte altso opp som plassfolk under Gjørva i Geiranger!

Men er det mogeleg å seia noko om:

** Kva heitte plassen under Gjørva som dei budde på?

Ein ny kjempetakk for framifrå dugnadsinnsats for å kartleggja denne huslyden!  Eg er nok ein gong imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider