Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Tove Birgit Klingsaid f. 10.03.39

Recommended Posts

Søker etter Tove Birgit sin morsslekt,

Hun er datter av Arne Klingseid f. 02.11.1901 - Kristiania.

Mor Birgit Klingsaid vet vi ingen ting om - bare at hun døde 4-5 år etter at Tove Birgit var født.

Hun var opprinnelig fra Nesbyen i Hallingdal og hadde muligens etternavnet Todokk.

Det er dessverre bare disse opplysningene jeg har. Men om jeg hadde funnet ut når de var vid, ville jeg kanskje finne navnet på faren til Birgit Todokk.

Håper på hjelp med dette.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/206303-tove-birgit-klingsaid-f-100339/
Del på andre sider

Mor Birgit Klingsaid vet vi ingen ting om - bare at hun døde 4-5 år etter at Tove Birgit var født.

Hun var opprinnelig fra Nesbyen i Hallingdal og hadde muligens etternavnet Todokk.

Det er dessverre bare disse opplysningene jeg har. Men om jeg hadde funnet ut når de var vid, ville jeg kanskje finne navnet på faren til Birgit Todokk.

Ser at Arne Klingsaid døde i 1984.

Er det datteren du hjelper med å finne slekt?

Hvis ikke,bør vel ikke hennes navn og fødselsdato stå synlig.

http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=2886550

Endret av Ann-Mary Engum

Far til Birgitt var Nils Olsen Todok (1854-1908).

Birgitts dåp nr 29,  født 12.august

http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060104030102.jpg

Når det gjelder søsken av Birgitt og eventuelle etterkommere etter disse så forsøkte jeg å svare det jeg vet i en mail jeg sendte deg idag tidlig (kom via Nes Historielag).

Ann-Mary Engum

Dattera er død så det gjelder ikke henne

Knut Blingsmo

Ja, tusen takk for tilsendte mail i dag. Dette hjelper meg en god del videre. Men skulle gjerne ha funnet de etterkommerne etter Åge .. Om du har noe tips hvor jeg kan søke tar jeg i mot det med stor takk.

Vi holder gjerne kontakten på mail

• 3 uker senere...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.