Svein Roar Nygård Skrevet Februar 22, 2017 Del Skrevet Februar 22, 2017 Er ute etter eier- og kjøretøyopplysninger for A-29179, en Mercedes fra 50 tallet, som var en av de siste som krysset Glomma med ferge ved Grønsund mellom Eidsberg og Skiptvet i Indre Østfold. Har vært i kontakt med Vegvesenet både i Oslo og Stjørdal, men de finner ikke noe og henviser meg videre til Statsarkivet i Oslo. Hei Jeg beklager, men arkivet vårt her i Oslo er dessverre langt i fra Komplett. Denne fant jeg dessverre ikke i arkivet. Du kan prøve å kontakte statsarkivet i Oslo som skal ha noen gamle bøker på kjennemerker. Det er det eneste tipset jeg kan gi deg. Mvh Gunn Strømsheim Risløkka trafikkstasjon Forespørsel om kjøretøy Vi kan dessverre ikke finne noen opplysninger om kjøretøy med registeringsnummer A 29179, men har du understellsnummer så kan vi kanskje hjelpe deg. Trafikant- og kjøretøytjenester Statens vegvesen Med hilsen Fint om dere kunne sjekke om det finnes opplysninger om A-29179. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Halvorsen Skrevet Februar 22, 2017 Del Skrevet Februar 22, 2017 Opplysninger kan finnes i dette arkivet . En serie Faj som ikke er i arkivportalen skulle ha inneholdt registreringskort på A 29179 i eske 178 . Serien er imidlertid ikke avlevert oss, så du må kontakte vegvesenet. Vennlig hilsen Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Roar Nygård Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Del Skrevet Februar 22, 2017 Takker for kjapt svar. Da forsøker jeg vegvesenet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå