Gå til innhold
Arkivverket

Visningsformat

Olaf Larsen
 Del

Recommended Posts

Jeg følger et emne der jeg plutselig har fått veldig stor bredde på tekstfeltet i postene, så jeg må scrolle sidelengs for å få med alt. Jeg fikk en melding om at jeg hadde limt inn formatert tekst, og spørsmål om jeg ville endre det, og svarte bekreftende, men ingenting skjer. Hjemme har jeg en stor PC-skjerm, men her hvor jeg sitter nå har jeg en eldgammel liten flatskjerm med 1024x768 oppløsning. I vinduet der jeg skriver nå, er det en knapp for forhåndsvisning hvor jeg kan velge nettbrett, som jeg antar vil kunne være passende størrelse (hvilken?) for skjermen jeg nå bruker. Problemet er at de visningsvalgene kun er tilgjengelige når man ønsker forhåndsvisning ved tekstredigering, jeg finner ikke muligheten til å stille det inn på andre måter. Kan ikke valget av visningsformat gjøres tilgjengelig i personlige instillinger eller menylinje? I trådene om ulike fuksjoner og redigeringsmuligheter, står det ingenting om visningsformat for det nye oppsettet, bare det gamle. Det er mulig at dette skulle justeres automatisk, og det har fungert greitt hittil, men ikke nå.

Det funker normalt igjen etter at jeg har lukket emnet og åpnet igjen.

Endret av Olaf Larsen
Tilføyelse:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.