Solveig R Håklev Skrevet Mars 7, 2017 Del Skrevet Mars 7, 2017 Legger inn folkereg.kortet på Peder Anton og Inga https://media.digitalarkivet.no/view/68711/1262?indexing= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet Mars 7, 2017 Del Skrevet Mars 7, 2017 I FT 1905 står Anton og Inga innflyttet til Kristiania i 1897 https://media.digitalarkivet.no/view/65525/37801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanette Helen Berg Lønstrup Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 7, 2017 Oj...stakkars ...Hun døde av tæring .... Men du mener da at de fikk "min" Inga året etterpå og kalte henne opp etter sin søster som døde ? ( Carsten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carsten Schanche Skrevet Mars 7, 2017 Del Skrevet Mars 7, 2017 Jepp, det var gjerne slik det ble gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanette Helen Berg Lønstrup Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 7, 2017 Nyttige opplysninger Solveig og Carsten , Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanette Helen Berg Lønstrup Skrevet April 5, 2017 Forfatter Del Skrevet April 5, 2017 Må bare fortelle hva jeg har funnet :-) . Gjennom Inga's mann Peder Anton Kristiansen ....har jeg kommet til Kong Christian IV ... Tusen takk for hjelpa dere . Må bare si at jeg alltid har følt meg litt adelig da ..hihi. morro .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Sandberg Skrevet April 5, 2017 Del Skrevet April 5, 2017 (endret) Slettet. Endret April 5, 2017 av Kari Sandberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Atle Kristiansen Skrevet April 13, 2020 Del Skrevet April 13, 2020 Hei Er det fremdeles noe liv i dette emne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag T. Hoelseth Skrevet April 13, 2020 Del Skrevet April 13, 2020 #33 Det er jo bare å fortsette tråden hvis du vil, så får vi se om noen henger seg på. Hva søker du etter? DTH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå