Liv Egset Skrevet Mars 10, 2017 Del Skrevet Mars 10, 2017 skulle tydet det som står midt på siden om Gunnar eller Gunder Spesielt morens navn er av interesse. Legger ved fil fordi jeg ikke klarer å lime det inn her skannet bilde.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore S. Falch Skrevet Mars 10, 2017 Del Skrevet Mars 10, 2017 Det er nok noen som kan tyde dette, men sjansene for å få svar her er enda større dersom du endrer visningsnavnet ditt til ditt fulle navn i tråd med forumreglene som du godtok da du registrerte deg som bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Mars 10, 2017 Del Skrevet Mars 10, 2017 Du kopierer kirkeboksiden ved å trykke den knappen som er nummer tre fra høyre, eller trykker k (for kopier). Legg inn det som er kopiert med å trykke CTRL og v (om du har Windows. CMD og v på Mac.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liv Egset Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 10, 2017 Takk for tilbakemelding. Da prøver jeg igjen. Håper noen kan hjelpe meg å tyde hva som står her. Registrering/person nr 20 i linken: https://media.digitalarkivet.no/kb20070104650181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet Mars 10, 2017 Del Skrevet Mars 10, 2017 Nr 20. September 12. Gunder. Hjemmedøbt 20 september, bekreftet i Kirken 1te November. Knud Tarjesen og Cornelia Rosing Omdalsværk Faddere: Kari Olsd. Lone, Anne E. Paradiis, Ole A. Smedland, Gunder T. Midbøe,og Jørgen Foss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liv Egset Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 10, 2017 Mange takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå