Marit Olsen Skrevet Mars 13, 2017 Del Skrevet Mars 13, 2017 Jeg lurer på om det er mulig å gå informasjon om:Bernt Mikkelsen (Michelsen) født 30.10.1881 Ottestad i Stange.Foreldre: Michel Andersen (01.01.1850) og Kari Børresdtr.Bernt Mikkelsenvar på Lindern skole for åndsvake i FT 1900 og ble konfirmert 21.05.1903 da han også gikk på Lindern. Moren hans dør i 1885, men faren bor i Stange/Hamar kommune mens Bernt er på Lindern. Takknemlig for hjelp eventuelt info om hvor jeg kan henvende meg. mvh Marit Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seksjon for brukertjenester Skrevet Mars 15, 2017 Del Skrevet Mars 15, 2017 Hei, Verken Riksarkivet eller Statsarkivet i Oslo har arkiver etter denne skolen. Det virker som om det her er snakk om en kommunal skole, se: https://snl.no/Geitmyra_skole I så fall bør du henvende deg til Oslo byarkiv (arkiv for Oslo kommune) for å få informasjon om hvilke arkiver som eventuelt er bevart etter denne institusjonen. Vennlig hilsen Seksjon for brukertjenester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå