Eva Carstens Skrevet Mars 17, 2017 Del Skrevet Mars 17, 2017 https://media.digitalarkivet.no/view/4736/176 Nr 3. Peder Andreassen Sørlien, hva står det at moren heter til fornavn? Etter navnet til faren står det "og", eller er det noe annet det står? Og hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet Mars 17, 2017 Del Skrevet Mars 17, 2017 Det står bare dagarbeider Andreas Kristiansen og hustru Berte Pedersdat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Carstens Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 17, 2017 1 time siden, Kjell Lauritzen skrev: Det står bare dagarbeider Andreas Kristiansen og hustru Berte Pedersdat. Til far ser jeg at det står Edvard Pedersen. Andreas Kristiansen trodde jeg at var til ekteparet over...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet Mars 17, 2017 Del Skrevet Mars 17, 2017 Det var jo foreldrene til nr 3, Peder Andreasen, du spurte om? Edvard Pedersen er far til nr 4, Kristian Edvardsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Carstens Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 17, 2017 Takk, jeg har sett helt feil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå