Anne M. Thoreløkken Skrevet Mars 25, 2017 Del Skrevet Mars 25, 2017 Hei! Jeg skulle hjelpe en slektning i Chicago med å tyde dette, men kommer til kort, det eneste jeg vet er at det dreier seg om Anders Holmsten, men kanskje han har et annet etternavn? Årstallet er 1779. Er det noen som har mulighet og skjønner noe av dette? På forhånd takk for hjelpen Anne Marie Thoreløkken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mars 25, 2017 Del Skrevet Mars 25, 2017 fila er ikkje synleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 25, 2017 Da skal jeg prøve på en annen måte... Anne Marie. 34 minutter siden, Ivar S. Ertesvåg skrev: fila er ikkje synleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 25, 2017 Håper den er synlig nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mars 25, 2017 Del Skrevet Mars 25, 2017 (endret) tja... det var litt knapt med tekst til å lære alle bokstavane. Eg er usikker på patronymet til far, men den nedste dåpen er "m. [mand?] Måns Severis(??) och H.[hustru] Anna Lars dr Holmen S. [son] Anders Fd [Faddrar] Sved(?) Holmsten, ..." Altså er barnet Anders Månsson Holmen. Holmsten er namnet på første fadder. Endret Mars 25, 2017 av Ivar S. Ertesvåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Del Skrevet Mars 26, 2017 Tusen takk for svaret! Mvh Anne Marie Thoreløkken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå