Oda Ruud Skrevet April 2, 2017 Del Skrevet April 2, 2017 Hei! Jeg lurte på om det fantes noe arkiv på de barna som bodde på Kirkehøy barnehjem i Furuset f.o.m. 1932. Ser spesielt etter Ingar Sandberg (f.16.01.1917). Mvh Oda Ruud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Halvorsen Skrevet April 3, 2017 Del Skrevet April 3, 2017 Dessverre. Vi har ikke noe arkiv etter dette barnehjemmet, som tilhørte Metodistkirken. Vennlig hilsen Odd Halvorsen - Statsarkivet i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Skrevet Mai 29, 2017 Del Skrevet Mai 29, 2017 Min mor og onkel bodde der i mange ar. Karl og Anna Lind. Mor fra circa 1922 til 1931 Jeg har mer informasjon om hjemmet hvis du vil vite. Ogsa sosknene Sigrunn og Sverre - husker ikke etter navnet. Kari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bente Nygård Skrevet Mai 29, 2017 Del Skrevet Mai 29, 2017 9 timer siden, Kari skrev: Min mor og onkel bodde der i mange ar. Karl og Anna Lind. Mor fra circa 1922 til 1931 Jeg har mer informasjon om hjemmet hvis du vil vite. Ogsa sosknene Sigrunn og Sverre - husker ikke etter navnet. Kari Dette er intresangt for meg også, min far er født på rikshospitalet i 1931 å plassert på barnehjem. Vet ikke hvilket,han het Sverre og en eldre bror født i 1927 som hete Arne mvh Bente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå