svein b. lie Skrevet April 10, 2017 Del Skrevet April 10, 2017 Se linje tre og fire. Hva mangler. ...................................................... hr Doctor og Landphysicus Gislesen med ???????? Chirurgii hr Fenniger............................... Med hilsen Svein B. Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 10, 2017 Del Skrevet April 10, 2017 Dette innlegget er lagt inn to ganger. Dessuten mangler lenken til tingboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein b. lie Skrevet April 10, 2017 Forfatter Del Skrevet April 10, 2017 Merkelig. Jeg kopierte inn et utsnitt. Jeg prøver igjen. Jeg får opp en melding om å fjerne formatering. Hva betyr det? Jeg legger inn lenke på hele siden, men da blir det linje 23 og 24 ovenfra på høyre oppslag (fol 173a) https://media.digitalarkivet.no/rg20090224330979 Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 10, 2017 Del Skrevet April 10, 2017 Jeg leser disse linjene slik: ...den forulykkede i samme Forfatn Stilling som den Beskrivelse hr Doctor og Landphysicus Gislesen med tiltagne Chirurgo hr Fenniger have giort i den af dem optagne og nu frem- lagde Forretning som her indtages og er saal.:.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein b. lie Skrevet April 10, 2017 Forfatter Del Skrevet April 10, 2017 Takk for hjelpen Else Hilsen Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå