Anne-Birgitte Liv Pedersen Skrevet April 17, 2017 Del Skrevet April 17, 2017 Jeg søger oplysninger om nogle af mine aner. Maren Andersdatter født i Drøbak ca 1815 og hendes mand Johan Christian Henrichsen født ca 1816 også i Drøbak. Jeg finder deres vielse i kirkebogen 17 april 1842. Jeg kan ikke finde deres fødsel da kirkebøgerne først starter i 1816 og der findes de ikke. Hvad er der blevet af kirkebøgerne fra før 1816? Eller hvor kan jeg finde dem? Venlig hilsen Anne-Birgitte Liv Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarleif Nordheim Skrevet April 17, 2017 Del Skrevet April 17, 2017 Du må nok søke i kirkebøkene for Ås. Ås dekket Drøbak og Frogn på denne tiden. Vennlig hilsen Jarleif Nordheim Vestby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet April 17, 2017 Del Skrevet April 17, 2017 https://media.digitalarkivet.no/kb/browse?start_year=&end_year=&text=drøbak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Birgitte Liv Pedersen Skrevet April 17, 2017 Forfatter Del Skrevet April 17, 2017 Tusind tak for svar. Jeg tror jeg har fundet hende selv om det er meget svært at læse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå