Gå til innhold
Arkivverket

Søstrene Gjertrud Marie (1860) og Kari (1862) Olsdøtrer Berge (Ugulen?) - frå Luster til Hafslo - so den eine til Amerika og hi til Christiania - men kvar vart dei av? - og kvar vart det av mori Susanna?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

En sønn til av George Dunbar og Gertie Berge: George Jr. https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/28565310/person/62001275507/facts

(Skytteren i #23) eller er dette samme person som Raymond?  George-navnet er totalt fraværende i alle censuser, og heller ikke nevnt da Carrie ble myrdet...

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for nye interessante innlegg!

For å ta det siste først, eg observerte denne George Dunbar Jr., både i avisartikkelen og i den eine slektstavla på ancestry, men einaste staden George-namnet finst i ei originalkjelde, er i den nemnde avisartikkelen, og alderen hans fell nøyaktig saman med alderen til Raymond!  Folketeljingane frå 1900 og 1910 seier òg heilt klart at det berre var fire born i denne huslyden, so eg har valt å sjå bort frå George Jr. som ein feil.  Kan henda har journalisten berre fått med seg at det var tale om «the son of George»; han var jo einaste sonen...

Ekteskapet til Carrie Ellen med Edward D. BARR er spennande.  Men er det rett ættenamn?  Vigsli med Willliam Stone frå 1918 seier tydeleg CARR...  Eg vil vel førebels halda båe namni som mogelege inntil me finn eit prov for det eine eller det andre.

Eg ser at San Francisco, CA city directory frå 1912 nemner ein:

CARR, Edw D, clerk, busett 107 Hollaway Ave., men eg finn han ikkje i FT1910.

Elles finn eg ikkje nokon Edward D. korkje Barr eller Carr som eg tykkjer «høver» med «vår Edward, so me kjem truleg ikke utanom hjelp frå avisartiklar, til dømes om skilsmålet mellom Edward og Carrie...

Eg har oppdatert manuskriptet i innlegg #25 på føregåande side for å ta høgd for vigsli til Carrie.

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden so langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider