Bjørn Andreas Johansønn Løkken Skrevet Juni 13, 2017 Del Skrevet Juni 13, 2017 Kan noen fortelle meg hva dette er , jeg måtte dele det i to pga størrelsen På forhånd tusen takk DEl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Andreas Johansønn Løkken Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Del Skrevet Juni 13, 2017 Og her er del 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Øra Skrevet Juni 13, 2017 Del Skrevet Juni 13, 2017 Kan det enkelt og greit være en reisesjekk som Lillehammer sparebank går god for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 13, 2017 Del Skrevet Juni 13, 2017 Det er et gjeldsbrev på 70 speciedaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Andreas Johansønn Løkken Skrevet Juni 14, 2017 Forfatter Del Skrevet Juni 14, 2017 12 timer siden, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev: Det er et gjeldsbrev på 70 speciedaler. Takk Kristian ... gjelder dette da et lån gitt av Lillehammer Sparebank og hvor da disse to ; Johannes Nordhougen og Nils Ottersborg fra Brøttum er vitner , eller er det av disse to som min tippoldefar Christian Jensen låner penger av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juni 14, 2017 Del Skrevet Juni 14, 2017 Det står vel i nokså klar tekst kva dette er: Dei garanterer for at lånet vert betalt tilbake. (linje 3 i del 2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå