Bente Nygård Skrevet Juli 4, 2017 Del Skrevet Juli 4, 2017 Da jeg startet å lete etter mine røtter for 1 års tid siden, viste jeg ikke noe om mitt opphav. det har vært som å legge puslespill å bitene har falt på plass sakte men sikkert. har fått erfart hvor vanskelig det er å lete fram i tid. noen som vet om bortsatte barn på 1930 tallet, om hvilket register dem ble ført inn i, og eventuelt om hvilken fosterforeldre dem havnet til? har bare fødselsdato på noen av min fars søsken. Er det noen som vet om det er mulig å finne disse? mvh Bente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Hjortland Skrevet Juli 4, 2017 Del Skrevet Juli 4, 2017 Dette er ikke svar på dine spørsmål, men dagpass (koster 25,-) på avisen Sagat er en mulighet for å søke på fødselsdato og navn i skattelisten for 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bente Nygård Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Del Skrevet Juli 4, 2017 Takk:) skal prøve det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå