Gå til innhold
Arkivverket

Vindmøllebakken 13 Stavanger 1900/1920 Ole Olsson Liland og Gurina Malena Sjursdtr. Sagstad

Steinar Sletten
 Del

Recommended Posts

Og da har eg fått svar:

" Heisan....dessverre har jeg ikke noe mer informasjon enn siden min viser, denne damen har vært en nøtt for meg også, det er vanskelig å finne ut noe om henne. "

Får krysse fingrene og håpe på han som kommer fra Canada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Åsbjørg Susort skrev:

Og da har eg fått svar:

" Heisan....dessverre har jeg ikke noe mer informasjon enn siden min viser, denne damen har vært en nøtt for meg også, det er vanskelig å finne ut noe om henne. "

Takk for hjelpen uansett.......

1 time siden, Åsbjørg Susort skrev:

Får krysse fingrene og håpe på han som kommer fra Canada...

Ja kan jo ikke gi opp :-) 

Rundt steinen er det jo  godt vedlikeholdt med friske blomster så etterkommere er jo sannsynligvis.

Går det an å få rede på hvem som står som fester kanskje, eller er det taushetsbelagt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Steinar Sletten skrev:

Går det an å få rede på hvem som står som fester kanskje, eller er det taushetsbelagt ?

Ta kontakt med kirkevergen. Vet det er litt ulik praksis ang. det. Noen oppgir kontaktinfo, men det kan også være mulig å be om at kirkevergen videreformidler forespørsel hvis ikke ...

Har fått ny melding også:

" Skulle jeg finne noe skal jeg kontakte deg så du kan videreformidle det :) "

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Alice er feilspor og ikke heter Grenland – vanskelig å se på bildet av gravsteinen…

Grønland ifølge Nannestad bygdebok. 3 : Gardshistorie for Bjørke sokn

http://www.nb.no/nbsok/nb/042775e948d7a281b39e89a8447f86de?index=7#218

Grønnland i følge Norske Gardsbruk, Akershus 2:

http://www.nb.no/nbsok/nb/a6a3139bf4860481c1af11eabb5fad52?index=4#59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur du har rett! (Godt jobba igjen!) Så tilbake til startstreken, altså, tilbake til Bryn i Østre Aker (Innlegg #49)!

Vennleg helsing Richard

• Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Åsbjørg Susort skrev:

Mulig Alice er feilspor og ikke heter Grenland – vanskelig å se på bildet av gravsteinen…

Vil ikke legge denne ballen helt død ennå selv om du kanskje har rett.

Fikk i dag navnet på fester og vil prøve å nå personen for om mulig å bekrefte/avkrefte 100%

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.