Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 9, 2019 53 minutter siden, Lars.O.Wangensteen skrev: Hei. Ja jeg har skannet noen årganger av Polititidende, men det nyeste jeg har er 1916, og der står han nok ikke. Nå har ikke jeg lest hele tråden, men kanskje jeg kan finne hans far hvis jeg får oppgitt navnet Ellers har jeg tilgang til hele serien av Polititidende, men det får jeg ikke sjekket før neste uke Om du har mulighet setter jeg stor pris på det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars.O.Wangensteen Skrevet Mai 9, 2019 Del Skrevet Mai 9, 2019 Dette er vel oldefaren din? Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen, Torbjørn Igelkjøn og Mariann Stokken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars.O.Wangensteen Skrevet Mai 9, 2019 Del Skrevet Mai 9, 2019 Og her er fange-og karakterboken hans fra Botsfengslet. Kilde: RA, Botsfengslet, D/Db/Dbb/L0041: 172m - 530m, 1907-1908, s. 351 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/db10101604130355 Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Del Skrevet Mai 9, 2019 45 minutter siden, Lars.O.Wangensteen skrev: Dette er vel oldefaren din? Der har du oldefar ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen Skrevet August 12, 2019 Forfatter Del Skrevet August 12, 2019 Hei ble det funnet noe i politidene om ettersøkingen etter min farfar? Nysgerrig på hva har var etterlyst for. Polititidene som Lars.O.Wangensteen hadde tilgang på Mvh Jan-Andre' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen Skrevet August 12, 2019 Forfatter Del Skrevet August 12, 2019 Johnny Mydland siktet til denne Polititidende 1936 nr. 93 B-3 / 97 C-8 Men jeg har ikke tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Andre' Skov-Skov Fredriksen Skrevet August 12, 2019 Forfatter Del Skrevet August 12, 2019 Johnny Mydland siktet til denne Polititidende 1936 nr. 93 B-3 / 97 C-8 Men jeg har ikke tilgang Da dødsfallet skal ha vært turberkulose og ikke død av at han brakk ryggen eller nakken etter stuntet. Er bare fragmeneter men jeg finner ikke noe oversikt over dødsfall av turberkulose uansett, kanskje noen her vet om noe oversikt over slikt på 1940-1950? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå