Gå til innhold
Arkivverket

Frances Urness og Charles Butterfield - vigde i MN/ND 1909/1910 - eller noko seinare? - kvar vart dei gifte? - ei ny amerikansk utfordring!

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ein må ta høgde for at folketeljingane er upålitelege. Eg har eit eksempel frå Chicago, der slekta fortel at mannen hadde hatt eit forhold til naboen medan kona var borte. Då ho kom heim att (frå besøk heime i Sunnfjord) og fekk høyre dette sa ho ha ho ikkje ville sjå han meir. Han reiste på flekken, og høyrde aldri frå seg. Dei hadde då tre born, og nr. 4 vart fødd kort tid etter, hausten 1913. Likevel står han oppført saman med kone og born i 1920, sju år etter at dette skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Ein må ta høgde for at folketeljingane er upålitelege.

Enig i det - men ser ikke helt referansen til dette tilfellet......at hun står som gift mener du? Poenget mitt var at de fremdeles kanskje var gift 1910 og at han dermed hadde en grunn for gjemme seg litt bort i FT 1910.....Det er jo så langt ikke funnet noen skilsmisse.....og det hadde vært interessant å se hva det står i vielsesattesten 1915 med Amanda Benson.....

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var meint som ein generell kommentar, men ein må jo anta at det stemmer når det står at ho framleis var gift. Og vgselsattesten frå 1915 ville ha vore interessant å få sjå.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn og Egil for nye spennande og interessante innlegg!

Når det gjeld dødsattestar frå North Dakota, stemmer det at dei alle må tingast frå the State Department i Bismarck, ND.  Same regelen gjaldt også då eg i 1982 vitja Bismarck, ND, men eg hadde då gjort ein særavtale med den dåverande leiaren av etaten, og eg sende ho ei liste på over 100 personar som eg søkte etter dødsfall til i North Dakota.  Eg fekk då under ei personleg vitjing «informational copies» av alle dei kunne finna og betalte, eg trur det var 50 cents, for kvar av dei.  Obituaries kunne eg so få rett over «squaren» i ND State Historical Society.

Aksjonen med Bismarck, ND sette eg den gongen i verk for å sleppa å måtta reisa kring til dei ulike counties i ND for å leita etter dødsfalli.  Då kunne ein nemleg få innsyn i dødsattestane direkte i dei ulike counties, og frå mange av dei er dette framleis mogeleg, men no er det diverre mange counties som har sendt ifrå seg alle dei eldre dødsattestane til Bismarck, ND, og ein er difor nøydd til å gå via dei...  Dette gjeld òg for fødsler og vigsler!

Elles, når det gjeld vigselsattesten for Charles Butterfield og Amanda Benson frå 1915, so vil den utover dato og stad for vigsli neppe ha fleire opplysningar enn namni til brudgom og brur, samt namni til forlovarane, so den vil ikkje vera til noki hjelp i vårt tilfelle, diverre!

Når det gjeld opphavet til Charles Butterfield og søskeni hans, jobba eg med det spørsmålet for mange år sidan og kan i dag ikkje hugsa detaljane, men han hadde i alle fall ei søster Jessie Plath, fødd i Texas kring 1874, som i 1920 budde i Davenport, ND, og der Roy Butterfield voks opp:

https://www.ancestry.com/interactive/6061/4384821_00011/46710260?backurl=https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/10171697/person/-591468662/facts/citation/58720986/edit/record

At Charles Butterfield er oppført som «conductor» med bustad på same adresse som første kona si so seint som i 1910 og 1911, er meir enn merkeleg!  Elles, når det gjeld «karriêren» hans som gullgravar i Alaska, vil eg tru det må ha vore FØR 1900...

Ikkje noki enkel sak dette, men eg har i kveld tinga ein kopi av dødsattesten til Charles Butterfield frå Clay Co., MN, og eg har likeins bede om gransking av den originale obituarien til Charles frå 1915!  Eg er spent på kva dei dokumenti kan fortelja oss...

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å kartleggja denne utfordrande huslyden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Når det gjeld opphavet til Charles Butterfield og søskeni hans, jobba eg med det spørsmålet for mange år sidan og kan i dag ikkje hugsa detaljane, men han hadde i alle fall ei søster Jessie Plath, fødd i Texas kring 1874, som i 1920 budde i Davenport, ND, og der Roy Butterfield voks opp:

Begge ligg gravlagde på Leonard Cemetery, Cass County, ND:

https://findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gsr&GSiman=1&GScid=102114&GSfn=&GSln=butterfield

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessie Londy Butterfield (1873 - 1946)

The 1880 United States Federal Census - Lenke FS - https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:MZ1L-QJZ
Name:    Jessie Butterfield
Birth Date:    Abt 1874
Birthplace:    Texas
Home in 1880:    Reeseville, Clinton, Ohio, USA
Street:    Sore Ondel
Dwelling Number:    351
Race:    White
Marital Status:    Single
Father's Birthplace:    Ohio
Mother's Birthplace:    Ohio
Neighbors:    View others on page
Household Members:    
Jessie Butterfield    6

Rural Cass County, The Land and People pub. 1976, pg. 223, West Fargo, N.D., U.S.A. : Cass County Historical Society.

Rural Cass County, The Land and People pub. 1976, pg. 223.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

United States Census, 1870https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:MCJV-862
Name    Charles Butterfield
Event Type    Census
Event Year    1870
Event Place    Kansas, United States
Gender    Male
Age    0
Race    White
Race (Original)    W
Birth Year (Estimated)    1869-1870
Birthplace    Kansas
Page Number    16
Household
George Butterfield        M    23    Ohio
Mary Butterfield        F    21    Ohio
George Butterfield        M    2    Kansas
Charles Butterfield        M    0    Kansas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn og Egil for dei siste innleggi frå fredag!

Eg ventar framleis på avklarande opplysningar frå Amerika, men kan i mellomtidi leggja til følgjande:

Om de ser på FT1880 for Jessie Butterfield i Clinton Co., OH, dukkar mor hennar, Mary Dixon, opp i same huslyden som tenar:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9YBN-9F92?i=4&cc=1417683

Elles er Charles Butterfield òg i Clinton Co., OH i 1880, men hjå ein huslyd Pigeon:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYBN-9XYW?i=39&cc=1417683

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å undersøkja denne huslyden full av utfordringar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 21.19, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Dette var meint som ein generell kommentar, men ein må jo anta at det stemmer når det står at ho framleis var gift. Og vgselsattesten frå 1915 ville ha vore interessant å få sjå.

Amerikanske vigselsattestar inneheld omtrent ikkje informasjon av noko slag, diverre:

Jack Johnson of New York, N.Y. marries Mary Hopkins of Cleveland, Ohio.
Dato og namn på presten og vitna, det er alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gunnar Sigdestad skrev:

Amerikanske vigselsattestar inneheld omtrent ikkje informasjon av noko slag, diverre:

Jack Johnson of New York, N.Y. marries Mary Hopkins of Cleveland, Ohio.
Dato og namn på presten og vitna, det er alt.

For nye (og erfarne) slektsforskere så kan utsagnet ditt tolkes dithen at det er liten verdi å lete opp vielsesattester i US, og selv om mange attester er slik du beskriver er det viktig å understreke at det ikke alltid er slik. Jeg (og flere andre hjelpere i forumet) har funnet mange vielsesattester som inneholder mye informasjon, f. dato, fødested, foreldre, yrke, tidligere ektefelle avdød/skilt etc. Vedlegger et eksempel - https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KSPM-BRC

Beklager Lars, det ble litt på siden av temaet - leting pågår fortsatt etter Butterfield/Urness huslyden ;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gunnar og Egil for nye kommentarar!

Eg har i dag motteke ein kopi av dødsattesten til Charles Butterfield, og som me ser, so døydde han på eit sjukehus i Moorhead, MN av tuberkulose.  Der har me dødsòrsaki, og det er vel ikkje urimeleg å tru at det var same sjukdomen som foròrsaka dødsfallet til Frances to år før.  Tuberkulose var ei svært utbreitt dødsòrsak i Midtvesten på den tidi, som i all hovudsak råka uge vaksne menneske...

Eg ventar framleis på fleire opplysningar frå Amerika om Charles Butterfield, inkl. ein kopi av den originale obituarien hans...

59a5240da0b50_Butterfielddeath.thumb.jpg.f742f4eaddd14c606f26259089047966.jpg

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til løysing av denne kjempeutfordringi!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om siste kona, Amanda Benson:

County Certificate Number Marriage Date Applicant 1 Applicant 2  
TODD MJ-599 04/11/1917 MCCLURE, OLEY R BUTTERFIELD, AMANDA Request Copy

https://www.moms.mn.gov/Search?S=1

Manda Mc Clure

United States Census, 1920
Name Manda Mc Clure
Event Type Census
Event Date 1920
Event Place Eastman, Foster, North Dakota, United States
Gender Female
Age 33
Marital Status Married
Race White
Race (Original) White
Can Read Yes
Can Write Yes
Relationship to Head of Household Wife
Relationship to Head of Household (Original) Wife
Birth Year (Estimated) 1887
Birthplace Minnesota
Father's Birthplace Sweden
Mother's Birthplace Sweden
Sheet Letter B
Sheet Number 5
Household
Role
Sex
Oley Mc Clure Head M 23 Kansas
Manda Mc Clure Wife F 33 Minnesota
Howard A Mc Clure Son M 1 North Dakota

Amanda Mc Clure

United States Census, 1930
Name Amanda Mc Clure
Event Type Census
Event Date 1930
Event Place Bloom, Stutsman, North Dakota, United States
Gender Female
Age 45
Marital Status Married
Race White
Race (Original) White
Birth Year (Estimated) 1885
Birthplace Minnesota
Father's Birthplace Sweden
Mother's Birthplace Sweden
Sheet Letter A
Sheet Number 2
Household
Role
Sex
Oley R Mc Clure Head M 44 Kansas
Amanda Mc Clure Wife F 45 Minnesota
Howard Mc Clure Son M 11 North Dakota
Clarence Mc Clure Son M 7 Minnesota
Mrs. Betsey Benson Mother-in-law F 72 Sweden

Amanda Mcclure

United States Census, 1940
Name Amanda Mcclure
Event Type Census
Event Date 1940
Event Place Arlee, Arlee Township, Lake, Montana, United States
Sex Female
Age 55
Marital Status Married
Race (Original) White
Race White
Birthplace Minnesota
Birth Year (Estimated) 1885
Last Place of Residence Detroit, Minnesota
Household
Role
Sex
Oley R Mcclure Head M 54  
Amanda Mcclure Wife F 55 Minnesota
Howard Mcclure Son M 21 North Dakota
Clarence Mcclure Son M 17 Minnesota
Betsy Benson Mother-in-law F 82 Sweden

Amanda B McClure
Learn about removing the ads from this memorial...
Birth:  unknown
Death:  Jan. 9, 1943
trans.gif

Note: Age 56

Burial:
Missoula Cemetery 
Missoula
Missoula County
Montana, USA
Plot: Grave 7, Lot 6, Block 010, Inter # 07437

Ektemannen gift på nytt:

Oley Rolland Mcclure

mentioned in the record of Oley Rolland Mcclure and Mabel Eliza Hopkins
Name Oley Rolland Mcclure
Event Type Marriage
Event Date 30 Jun 1946
Event Place Lake, , Montana
Age 60
Birth Year (Estimated) 1886
Father's Name Alfred Silvers Mcclure
Mother's Name Ida V. Jeffrey
Spouse's Name Mabel Eliza Hopkins
Spouse's Age 55
Spouse's Birth Year (Estimated) 1891
Spouse's Father's Name James Christian Peterson
Spouse's Mother's Name Elizza Martina Christionsen

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:F3WG-V47

Oley R Mcclure

Montana, Lake County Records
Name Oley R Mcclure
Event Type Death
Event Date 22 Jan 1975
Event Place Arlee, Lake, Montana, United States
Gender Male
Age 88
Birth Year (Estimated) 1887
Father's Name Alfred Mcclure
Mother's Name Ida Jeffery'S
Certificate Number 7021

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QV9S-ZCSV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard Alvin Mcclure

mentioned in the record of Howard Alvin Mcclure and Hulda Anna Marie Linquist
Name Howard Alvin Mcclure
Event Type Marriage
Event Date 22 Aug 1945
Event Place Lake, , Montana
Age 27
Birth Year (Estimated) 1918
Father's Name Oley R. Mcclure
Mother's Name Amanda Benson
Spouse's Name Hulda Anna Marie Linquist
Spouse's Age 25
Spouse's Birth Year (Estimated) 1920
Spouse's Father's Name John August Linquist
Spouse's Mother's Name Anna Christine Swenson

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:F3WG-NBZ

Howard Alvin McClure

Obituary Condolences Family DNA
fb-icon.png?v=2
tw-icon.png?v=2
gp-icon.png?v=2
em-icon.png?v=2
pr-icon.png?v=2
Howard Alvin McClure Obituary

Howard Alvin McClure, 94, of Great Falls, a retired employee of Fuller Paints in Missoula, died of natural causes on Wednesday, Oct. 24, at a local care facility.

Cremation has taken place under the direction of Schnider Funeral Home. 

Howard Alvin McClure was born on April 29, 1918 in Jamestown, North Dakota to Oley and Betsy (Benson) McClure. He was raised on a farm in North Dakota. In 1935, because of the drought in North Dakota his family moved to a farm owned by his uncle, Albin Benson, in Arlee, Montana. He graduated from Arlee High School in 1939. In 1945 he married Hulda Linquist, also of Arlee. They later divorced, but remained friends until Hulda's death in January. In 1946, they moved to Missoula.

Howard worked for Fuller paints in Missoula from 1950 until 1985. In 1970, he moved to Butler Creek, west of Missoula and lived there until 2001, when he moved to Great Falls to live with his son Roy McClure.

He was a member of Emmanuel Baptist Church in Missoula since 1950.

Howard was a man whom his family and friends could always count on and will be greatly missed.

Howard is survived by his son Roy McClure of Great Falls; grandchildren Christopher McClure, Emily McNaight and Anna Ray of Great Falls and Sarah McClure of Los Angeles, Calif.; great-grandchildren Jasmine McClure of Missoula and Kale McNaight of Great Falls.

Condolences for the family may be posted online at www.schniderfuneralhome.com.

Published in Great Falls Tribune on Oct. 27, 2012

http://www.legacy.com/obituaries/greatfallstribune/obituary.aspx?pid=160672719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for interessante opplysningar om Amanda Benson Butterfield McClure og huslyden hennar.

Utover å finna dødsfallet hennar, har eg ikkje freista finna fleire detaljar om livet hennar etter 1915, so det er fint å ha desse opplysningane i tillegg...  Men fødselsdatoen hennar manglar framleis...

Eg har i dag motteke eit svar frå arkivi til Western Union Telegraph Company Records, men alt dei skriv er følgjande:

~~~~~~~~~~

«Mr. Oyane,

Research such as this would require more in-depth research than we are capable of.  If you could have someone come in and conduct the research for you, I can assist in scheduling a research appointment.

Joe Hursey»

~~~~~~~~~~

so der var det ikkje mykje å henta...

Derimot har eg i dag òg motteke obituarien til Charles Butterfield frå 27.9.1915, og denne lyder slik:

~~~~~~~~~~

«C. W. Butterfield, one of the veteran operators of the local office of the Western Union Telegraph Co., died at a Moorhead hospital yesterday morning after a lingering illness.  Some time ago he was forced to give up his work on account of his health and continued to grow weaker until the end.  Besides a host of friends and relatives, he leaves a loving wife and one small child to mourn his death.

The deceased was well known locally and had a large number of acquaintances over the northwest.  For the benefit of his many friends the body will be in state tomorrow afternoon from 2 to 4 o’clock at the undertaking parlors of Gaard & Moore, who have preparing them for shipment and burial.

Wednesday morning the body will be shipped to Leonard where funeral services will be conducted at the Methodist church at 2 o’clock in the afternoon.  Rev. O. E. McCracken, superintendent of the Glad Tidings mission of which Mr. Butterfield was a member, and Rev. J. W. Danford will have charge of the services.  Interment will be made in the Leonard cemetery.»

~~~~~~~~~~

Her var det med andre ord heller ikkje mykje å henta.  Første kona og dotter deira er ikkje nemnde, og heller ikkje Frances, berre enkja og sonen (Roy).  So denne saki er og vert eit «mysterium»...

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane mine på å komplettera denne biografien!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teksten i tilknyting til gravminnet hans (findagrave) er det nemnt at han, Amanda og sonen Roy er å finne i FT1915 for ND. Ein finn dei her:

Charles Butterfield

North Dakota Census, 1915
Name Charles Butterfield
Event Type Census
Event Year 1915
Event Place Cass, North Dakota, United States
Household
Role
Sex
Charles Butterfield   U    
Mrs Amanda Butterfield   U    
Roy Butterfield   U

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QK94-LK8Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for siste innlegget!

Opplysningane frå FT1915 stemmer, men me skal ikkje gløyma at sonen Roy, som før nemnd, var son av Charles og Frances.  Charles og Amanda fekk ingen born i lag!

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å kartleggja denne utfordrande huslyden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider