Gå til innhold
Arkivverket

Emigrant Brita Teigen frå Fjærland i Sogn

Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

Brita var frå plassen Teigen i Fjærland og fødd rundt 1860. Ho utvandra til Amerika og gifte seg der med Ole Ellendson Haukenes frå Fresvik. (fødd 8/11 1863). Eg har før fått hjelp i dette forumet til å rekkje slekta til Ole, men har no fått vite at kona Brita kom frå Teigen i Fjærland.

I utvandringslistene finn eg Brita Mathiasdtr. Teigen fødd ca 1860, emigrerte 28.4 1886.

Eg finn ikkje Brita Mathiasdtr. i kyrkjebøkene, men derimot finn eg Brita Bjørnsdtr. Teigen fødd 11/1 1856 og Brita Mikkelsdtr. Teigen fødd 21/11 1858.

Sjølvsagt kan det vere ei feilskriving i emigrantlistene der Mikkel er blitt Mathias.

Går det an å finne ut meir om Brita Teigen og evt når ho gifte seg med Ole Ellendson?

Anne Marie Bøtun Øyri 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ingen Brita fødd i Fjærland i august 1861 i kyrkjebøkene. Også rart med immigrasjon i 1887 men gift i 1885. Noko som antagleg ikkje stemmer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anne Marie Bøtun Øyri skrev:

Finn ingen Brita fødd i Fjærland i august 1861 i kyrkjebøkene. Også rart med immigrasjon i 1887 men gift i 1885. Noko som antagleg ikkje stemmer her. 

Ser at jeg har kommentert  dette i # 9 i temaet jeg lenket til i # 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mest sannsynleg at det er ein del feil opplysningar i folketeljinga i 1900. 

Kanskje er den Brita eg leitar etter Brita Mikkelsdtr Teigen  f 21.11 1858 som i emigrantlistene 28.4 1886 har blitt til Brita Mathiasdtr, f 1860. Mathias finn eg ikkje i Fjærland, men derimot Mikkel. 

Første barnet til Ole Ellingson og Brita er fødd i 1891, noko som kanskje kan bety at dei ikkje har vore gifte i 15 år (cencus 1900).

Kan ha blitt rot pga dei tok til seg dottera til Oles søster, fødd 1884.

Anne Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Mari B. !

Det er IKKJE berre kanskje, men det er ho du leiar etter:  Brita Mikkelsdtr Teigen f og døypt same dagen:  21.11.1858.

Nr 11 flyttar ho og mange andre frå Fjærland til Amerika i april 1886.

https://media.digitalarkivet.no/kb20070109380112

-------------------

Her er Brita født, og døypt som nr 25 her:  https://media.digitalarkivet.no/kb20070306640610

I

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.