Wenche Henriksen Skrevet August 31, 2017 Del Skrevet August 31, 2017 Jeg trenger hjelp til å tyde øverste linja. Hvem foreldre er og fadere. SAK, Gjerstad sokneprestkontor, F/Fb/Fbb/L0001: Klokkerbok nr. B 1, 1813-1863, s. 12 Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070529370632 Har ulike opplysninger om foreldrenne, så vil sjekke selv. Er personer som er dyktige ,men de opererre med forskjellige mødre. Mennenne i slekta heter jo nesten det same, så lett å gå i surr :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet August 31, 2017 Del Skrevet August 31, 2017 Foreldre: Knud Ellingsen og Anne Torkilsd. Gaardmandsfolk paa Voje. Faddere: Ingebor Voje, Kari Ellingsd., Elling Ormshammer, Torjus Voje og Peder ibd. bønderfolk. Remi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Henriksen Skrevet August 31, 2017 Forfatter Del Skrevet August 31, 2017 Tusen takk for svar. Nå tror jeg at jeg får system på disse :-). Var det ikke grupper som var delt inn etter kommuner på forumet, eller var det et annet forum. Gubben har renset opp pc for den var tullete og da forsvant mye . Har nemlig et bilde jeg har lyst til å legge ut under mitt fylke for jeg trenger navn på personer. Alle på bilde er døde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet August 31, 2017 Del Skrevet August 31, 2017 Slekt og Data sine fora er inndelt etter fylke og kommuner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå