Vebjørn Fiksdal Skrevet Oktober 13, 2017 Del Skrevet Oktober 13, 2017 Kan dere hjelpe meg med å finne informasjon om dødsfall i England i 1917. Vedkommende het Iver Ludvig Larsen Fiksdal, f. i Fiksdal i Vestnes kommune i Møre og Romsdal i 1890. Han var sjømann og skal visstnok være funnet omkommet i en havn i England i 1917. I følge mine besteforeldre (han var bror av min bestefar) så var det Frelsesarmeen som sporet opp denne informasjonen for mange år siden. men i dag har ikke Frelsesarmeen lenger disse arkivene. Jeg finner heller ingen dokumentasjon på dette i noen familiepapirer. Mvh Vebjørn Fiksdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seksjon for brukertjenester Skrevet Oktober 16, 2017 Del Skrevet Oktober 16, 2017 Det kan finnes opplysninger om nordmenn døde i utlandet i Utenriksdepartementets arkiv. For at vi kan gjøre en undersøkelse i dette arkivet må du sende inn forespørselen til post@arkivverket.no Vebjørn Fiksdal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet August 29, 2019 Del Skrevet August 29, 2019 Kobler temaene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå