Finn Karlsen Skrevet Oktober 19, 2017 Del Skrevet Oktober 19, 2017 Hvorfor får jeg ingen folketellinger fra Nordland når jeg søker i Finn kild? Mvh Finn K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Oktober 19, 2017 Del Skrevet Oktober 19, 2017 Hei Finn Da søker du på feil måte. Jeg gikk inn på Finn kilde Valgte Folketellinger - alle på Geografi valgte jeg Nordland - alle fikk opp 264 treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Karlsen Skrevet Oktober 19, 2017 Forfatter Del Skrevet Oktober 19, 2017 Takk Renate, jeg søker opp først f.eks. 1891 fra Trøndelag, da får jeg 68 treff. På bildet med trefflista, legger jeg til Nordland og får fortsatt 68 treff. Mvh Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Merete Bruvik Skrevet Oktober 19, 2017 Del Skrevet Oktober 19, 2017 Hvis du velger alle fra henholdsvis Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag og Nordland, så blir det riktig. Men velger du Trøndelag og Nordland, blir det feil. Jeg skal følge det opp. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts