Jan Ove Olsen Skrevet November 16, 2017 Del Skrevet November 16, 2017 SAH, Åmot prestekontor, Ministerialbok nr. 2, 1734-1779, s. 88-89 Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070603340051 Kan noen si meg navnet til mor og far til Kristi side 88. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore S. Falch Skrevet November 16, 2017 Del Skrevet November 16, 2017 Når du legger ut slike forespørsler her, bør du ta med prestegjeldet og fylke i overskriften. Dermed tiltrekker du deg lettere oppmerksomhet fra folk som kanskje vet mye om folk og slekter derfra. En overskift "Kristi" blir svært så intetsigende! Jeg leser innførsel nr.12 slik: 2. Sønd. i faste Kield Pederss og Dorthe Olsd Kløfstads b. kaldet Kersti. Test: Jøren Olsd., Anne Andreas[?]- daatter, Berethe[?] Haagensd., Niels Arnesen, Joen Joenss. Introd. qvinden d. 28 Martj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Olsen Skrevet November 16, 2017 Forfatter Del Skrevet November 16, 2017 Takk for hjelpen, så skal jeg prøve og huske på det du skriver om fylke og prestegjeldet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå