Rolf Vandeskog Skrevet November 21, 2017 Del Skrevet November 21, 2017 Jens Andreas Møller/Müller ble født15. desember 1849 og døpt 10 august 1851. I forklaring til forsinkelsen er der et par ord jeg ikke har klart å tyde. Dåpen står i Ministerialbok B2 for Domkirken i Bergen. https://media.digitalarkivet.no/kb20070223670202 Der er to ord jeg har problemer med. Jeg leser: Jens Andreas formedelst et langvarigt Sygdoms---- blew stadfæstelsen af Hjemmedaaben-----. Jeg er takknemlig om noen kan gi meg de siste ordene. Mvh Rolf Vandeskog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet November 21, 2017 Del Skrevet November 21, 2017 formedelst et langvarigt Sygdoms Tilfælde blev Stadfæstelsen af Hjemmedaaben udsat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Vandeskog Skrevet November 22, 2017 Forfatter Del Skrevet November 22, 2017 Takk skal du ha. Godt med gode hjelpere. Mvh Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå