Gå til innhold
Arkivverket

Etterkommere ?

Inger Bekken
 Del

Recommended Posts

Hei ! Jeg leter etter etterkommere til følgende 3 søsken:
Erling Nordhagen, født 06.09.1910 - fødested Grønvold i Vang, Hedmark. Død 01.09.1993
Walborg Nordhagen født 09.07.1912 Død 19.09.1996 - samme fødested
Bjarne Nordhagen født 21-05.1915 - samme fødested.
Foreldre: Skredder Andreas Nordhagen f. 1869 og Mina f. 1879.
Det er vel et problem at nyere kirkebøker er sperret på personopplysninger ? Hvor kan jeg lete da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har opplysninger om etterkommere kan jo sende deg en PM.

Tips!

Legg inn navn og  bosted på  foreldrene  i tematittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde et oppslag i Hamar Arbeiderblads arkiv; Ved dødsannonsen Erling står det nevnt kone Signe, barn Arnfinn m/Elisabeth, Elin m/Øyvind, Harald m/Kari. Finner ikke noe på Bjarne. Ved dødsannonsen Walborg står det Arnfinn, Elin, Harald + Anne Sverre og Kari + Aase Nordhagen. 

Sjekket noe videre og fant Arnfinn som landbrukssjef i Ringsaker. Kanskje er det han som tår oppført i telefonkatalogen med bosted Moelv? Kan være verdt et forsøk. mvh. Finn H. Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også at det står 4 barn i my heritage på erling og signe. Etter det jeg har funnet ut og som står i dødsannonsen hadde de 3 barn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.