morten undseth Skrevet Desember 5, 2017 Del Skrevet Desember 5, 2017 (endret) Jeg har fått utmerket hjelp til å finne frem til slekt Hvistendal i innlegg i debattforumet. Endret Desember 5, 2017 av morten undseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Desember 5, 2017 Del Skrevet Desember 5, 2017 7 minutter siden, morten undseth skrev: Jeg har fått utmerket hjelp til å finne frem til slekt Hvistendal i innlegg i debattforumet. Hva er det du ønsker å få tydet? Vielsen i # 25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten undseth Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Del Skrevet Desember 5, 2017 Her ble det noe feil ja. Ja, det var i innl 25. Tittelen til brudens far, altså far til Andrea Ditlevine Hvistendal ( A. Olsen). Jeg ser at den samme tittelen står ved hennes fødsel i 1899 som du og la ut link til Her er til nr 25 https://media.digitalarkivet.no/view/8210/154 Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Desember 5, 2017 Del Skrevet Desember 5, 2017 Postmester. Ann-Mary Engum og morten undseth reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten undseth Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Del Skrevet Desember 5, 2017 Flott, det gav og mening, hjertelig takk for hjelpen. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Johannessen Skrevet Desember 6, 2017 Del Skrevet Desember 6, 2017 Hvis du ser i post # 29 i tråden Visendal så ble spørsmålet besvart der mandag kveld kl. 20.17 - bare litt sånn for ordens skyld........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå