Inger Haldisdatter Skrevet Desember 11, 2017 Del Skrevet Desember 11, 2017 Hei, mitt navn er Inger Kristoffersen. Min far hadde en bror som forsvant. Navn Harald Andreas Kristoffersen født 17/10-1897 i Malangen. Jeg har funnet et gravsted til en Harald A Kristoffersen i Oslo, begravd 1936, men ingen fødselsdato på gravstein. Bak står ID 620098. Siste kontakt med han var i 1926. Ingen vet noe om Harald og jeg lurer på om det finnes noe om han i arkivverket. Med vennlig hilsen Inger Haldisdatter Kristoffersen 95714765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Desember 11, 2017 Del Skrevet Desember 11, 2017 1 time siden, Inger Haldisdatter skrev: Jeg har funnet et gravsted til en Harald A Kristoffersen i Oslo, begravd 1936, men ingen fødselsdato på gravstein. Bak står ID 620098. Du har funnet ham i foreningen Slekt og Datas tjeneste Gravminner i Norge. ID-nummeret er internt for deres system og uten betydning for øvrig. Det framgår at denne Harald A. Kristoffersen ble gravlagt 27/1-1936. Du finner da samme person i navneregister til dødsfallsprotokoller 1936 for Oslo skifterett, hvor det oppgis at personen het Harald Anton Kristoffersen. Han var murer og døde 23/1-1936. Det ser derfor ikke ut til å være din Harald Andreas Kristoffersen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå