Gå til innhold
Arkivverket

Info om avdød

Inger Haldisdatter
 Del

Recommended Posts

Hei, mitt navn er Inger Kristoffersen. 

Min far hadde en bror som forsvant. Navn Harald Andreas Kristoffersen født 17/10-1897 i Malangen.

Jeg har funnet et gravsted til en Harald A Kristoffersen i Oslo, begravd 1936, men ingen fødselsdato på gravstein. Bak står ID 620098. Siste kontakt med han var i 1926.

Ingen vet noe om Harald og jeg lurer på om det finnes noe om han i arkivverket. 

Med vennlig hilsen

Inger Haldisdatter Kristoffersen 

95714765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inger Haldisdatter skrev:

Jeg har funnet et gravsted til en Harald A Kristoffersen i Oslo, begravd 1936, men ingen fødselsdato på gravstein. Bak står ID 620098.

Du har funnet ham i foreningen Slekt og Datas tjeneste Gravminner i Norge. ID-nummeret er internt for deres system og uten betydning for øvrig.

Det framgår at denne Harald A. Kristoffersen ble gravlagt 27/1-1936. Du finner da samme person i navneregister til dødsfallsprotokoller 1936 for Oslo skifterett, hvor det oppgis at personen het Harald Anton Kristoffersen. Han var murer og døde 23/1-1936. Det ser derfor ikke ut til å være din Harald Andreas Kristoffersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.