Stein Ole Kjær Skrevet Desember 25, 2017 Del Skrevet Desember 25, 2017 Er det noen som kan hjelpe meg med resten av denne: https://media.digitalarkivet.no/view/9219/139 Det jeg tror er: Uægte Amund Nilsen fra Holbechmöen. Forældre ungkarl og gevorben soldat Nils Persenog pige Marit Polsdatterx 2. Leiermaal xxx xxxx Faddere Agnes Persdtr. xxxmöen, Ingeborg Nilsdtr. xxxxmöen. Var det jeg fikk til. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet Desember 25, 2017 Del Skrevet Desember 25, 2017 (endret) Det er ett ord jeg ikke får noe mening i. 47 - - - -x Uægte Amund Nilsen fra Holbechmoen. Forældre Ungk: og geworben Soldat Nils Persen og Pig: Mari Pols dt 2de Leiermaal med ???????. Faddere Agnis Persdt. Holbechmoen, Kari Olsdt. Holbechmoen, Per Jørgensen Holbechmoen, Ingebert Nilsen Holbechmoen Endret Desember 25, 2017 av Leif B. Mathiesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Desember 25, 2017 Del Skrevet Desember 25, 2017 "med hverandre" elles småpirk, om ein skal vere nøye: "Amun", "Gevorben" Leif B. Mathiesen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Ole Kjær Skrevet Desember 25, 2017 Forfatter Del Skrevet Desember 25, 2017 Takk for hjelp :-) Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå