Gå til innhold
Arkivverket

Søker informasjon om Pål Gitlevåg


Morten P.
 Del

Recommended Posts

Prøver å finne hva som helst av informasjon om min avdøde far. 

Han døde visstnok i en fallulykke i Sverige for ca4 år siden. Det som plager meg mest er at ingen offentlig instans har kontaktet meg om dødsfallet, så jeg vet egentlig ikke om det er sant, om jeg har halvsøsken og hvor han eventuelt er gravlagt. Jeg fikk vite om dødsfallet via noen venner av familien som visstnok også er borte nå. 

 

Jeg har veldig lite å gå på. 

Pål Gitlevåg født 23.12.1960 på østlandet, mest sannsynlig Oslo. Fikk barn med Nina Pettersen i 1980 i Bergen. Noen år etter flyttet han tilbake til Oslo hvor han kjørte buss. Deretter flyttet han visstnok til Sverige hvor han stiftet ny familie. Han har reist mye både Egypt og Tyrkia hvor han har drevet med dykking. Siste jeg fikk vite er at han jobbet på en skole. Gångsätra i Lidingö. 

 

Noen som kan peke meg i en retning å lete? 

 

Endret av Morten P.
Fått tak i noen nye opplysninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en PM om den andre dykkeren.

Husk at nålevende ikke kan diskuteres på åpent forum.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar på langt. 

Har vært i kontakt med en person som har holdt på med dykking sammen med en som kan ligne veldig på min far. De har dykket sammen noen ganger på 06-tallet, men hadde ikke noe særlig kontakt utover det og han visste ikke så veldig mye om han heller lengre. 

Den lille nye info eg har fått tak i har jeg lagt til i posten :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda.

Har sendt trådstarter opplysning om hvor mannen bodde.

 

Har også funnet flere opplysninger som er sendt på PM.

Vil ikke legge det ut her,da opplysningene gjelder nålevende.

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det som jeg har fått kontakt med en halvsøster og finner ut mer og mer. Takker så mye for all hjelp dere har bidratt med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.