Jan Ove Olsen Skrevet Februar 27, 2018 Del Skrevet Februar 27, 2018 SAH, Vågå prestekontor, Ministerialbok nr. 1, 1739-1810, s. 170 Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070603520411 Kan noen si meg hva faren til Paul heter født 15 mai , døpt 20 mai. Og så vil jeg beklage at jeg maser så mye på dere som kan se alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Februar 27, 2018 Del Skrevet Februar 27, 2018 Pouls far er Thord Biølstad. Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are S. Gustavsen Skrevet Februar 27, 2018 Del Skrevet Februar 27, 2018 (endret) Jan Ove, Det ville være fint om du kunne lage informative emnetitler, slik at vi kan skille temaene fra hverandre. For øyeblikket så har du tre ulike spørsmål, som alle heter "Lese hjelp", og dermed tror jeg og mange andre at du har dobbelt- eller trippelpostet det samme spørsmålet. Her i tydeforumet er det selvforklarende at du ønsker "Lesehjelp", så det trenger du ikke å fremheve. Emnetittelen til dette spørsmålet kunne ha hett "1810 Vågå - far til Paul døpt 20. mai" eller lignende. Det ville ha gitt all nødvendig informasjon til de som ønsker å bistå. Vennlig hilsen Are Endret Februar 28, 2018 av Are S. Gustavsen Korrektur Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Nilsen Skrevet Februar 28, 2018 Del Skrevet Februar 28, 2018 (endret) 22 timer siden, Jan Ove Olsen skrev: så vil jeg beklage at jeg maser så mye Maser? Isåfall er vi flere i den båten gitt. Det er jo en grunn til at tydeforumet finnes, tenker jeg. Og takket være de proffe her inne, lærer vi noe nytt hele tiden. Så tusen takk til dere som holder ut med oss "masere". Endret Februar 28, 2018 av Trude Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Olsen Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Del Skrevet Februar 28, 2018 Ja jeg er glad for all den hjelp jeg har fått. Trude Nilsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå