Grethe Elise Paulsen Skrevet Mars 2, 2018 Del Skrevet Mars 2, 2018 Jeg trenger hjelp til å finne min oldefar. Det jeg vet er at han het Emil Pedersen født 1858 i Christiania. Han fikk en sønn Einar i 1880 på Åmot i Modum. Einar vokste opp hos sin mormor og morfar og hans mor giftet seg noen år senere med en annen mann, så Emil forsvant tydeligvis på et tidspunkt, men hva skjedde med ham. Jeg finner ham hverken i kirkebøker for Oslo eller Modum, kan noen hjelpe! Grethe Elise Paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 2, 2018 Del Skrevet Mars 2, 2018 (endret) Hei Grethe Elise. Anbefaler at du legger litt relevant info i tematittelen,slik at hjelpere ser hvilket område dette gjelder. Fint om du kan legge lenke til Einar sin dåp. Les gjerne tipstråden. Kjære nye slektsgransker, det er fint om du leser dette før du stiller spørsmål Endret Mars 2, 2018 av Ann-Mary Engum Lene Benedicte Lauritzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 2, 2018 Del Skrevet Mars 2, 2018 Ditt tidligere tema om samme sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 2, 2018 Del Skrevet Mars 2, 2018 (endret) Ditt tidligere tema om samme sak. Endret Mars 2, 2018 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Benedicte Lauritzen Skrevet Mars 2, 2018 Del Skrevet Mars 2, 2018 Hei Grete Elise Det ville vært fint om du sammenfattet informasjonen du ha fra de andre trådene dine og legger inn i denne tråden, slik at ingen gjør unødvendig arbeid. I tråden fra 13. mars 2015 nevnes Emil Hagbart Pedersen som en mulig person. Har du sjekket ham? Han ble født 5.12.1857 og døpt 18.7.1858 i Trefoldighetskirken i Oslo: https://media.digitalarkivet.no/kb20060213060839 http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060213060839.jpg Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Elise Paulsen Skrevet Mars 2, 2018 Forfatter Del Skrevet Mars 2, 2018 Sorry, det er så lenge siden jeg har vært aktiv her så jeg hadde jo helt glemt at jeg har etterlyst Emil før!, Jeg skal sjekke litt på egenhånd før jeg ber om mer hjelp. Grethe Elise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 2, 2018 Del Skrevet Mars 2, 2018 1 minutt siden, Grethe Elise Paulsen skrev: Sorry, det er så lenge siden jeg har vært aktiv her så jeg hadde jo helt glemt at jeg har etterlyst Emil før!, Jeg skal sjekke litt på egenhånd før jeg ber om mer hjelp. Grethe Elise For å se hvilke temaer du har opprettet tidligere kan du bare klikke på navnet ditt,så ser du din tidligere aktivitet på forumet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Benedicte Lauritzen Skrevet Mars 3, 2018 Del Skrevet Mars 3, 2018 Emil Hagbart Pedersen f. 1857 sin mor het Elen Marie Nielsdatter og faren het Peder Pedersen. I folketellingen for Kristiania 1900 bor enke Marie Pedersen (f. 1826) sammen med sine tre voksne, ugifte barn Emil, Carl og Sofie. https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037045115980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå