Vinnie Rørbye-Linder Skrevet Mars 12, 2018 Del Skrevet Mars 12, 2018 Hej Jeg håber der er en som kan hjælpe. En amerikansk dame døde, ifølge social security i USA, i Oslo den 19 januar 1994 - vil det være muligt at finne ud av hvor hun er begravet? eller hvor hennes lig blev send hen? Damen jeg søger er: Caroline E Olsen/Olson Født: 9 juni 1915 Hun var amerikansk statsborger, men var oprindelig fra Holland og boede for det meste i Curacao på de hollandske vestindiske øer. Hun var enke. Mvh Vinnie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 12, 2018 Del Skrevet Mars 12, 2018 41 minutter siden, Vinnie Rørbye-Linder skrev: Hej Jeg håber der er en som kan hjælpe. En amerikansk dame døde, ifølge social security i USA, i Oslo den 19 januar 1994 - vil det være muligt at finne ud av hvor hun er begravet? eller hvor hennes lig blev send hen? Damen jeg søger er: Caroline E Olsen/Olson Født: 9 juni 1915 Hun var amerikansk statsborger, men var oprindelig fra Holland og boede for det meste i Curacao på de hollandske vestindiske øer. Hun var enke. Mvh Vinnie Det er det vel denne: Caroline E Olsen United States Social Security Death Index Age 79 Given Name Caroline Middle Name E Surname Olsen Birth Date 09 Jun 1915 State Maryland Previous Residence Postal Code XX703 Event Date 19 Jan 1994 https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:JP62-6ZX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinnie Rørbye-Linder Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Del Skrevet Mars 12, 2018 Mange tak Ann-Mary den har jeg også selv funnet, men hvor finder jeg henne begravet? Hvis hun nu var turist og døde under en ferie til Norge, hvad ville der så ske med hennes lig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 12, 2018 Del Skrevet Mars 12, 2018 50 minutter siden, Vinnie Rørbye-Linder skrev: Hej Jeg håber der er en som kan hjælpe. En amerikansk dame døde, ifølge social security i USA, i Oslo den 19 januar 1994 - vil det være muligt at finne ud av hvor hun er begravet? eller hvor hennes lig blev send hen? Damen jeg søger er: Caroline E Olsen/Olson Født: 9 juni 1915 Hun var amerikansk statsborger, men var oprindelig fra Holland og boede for det meste i Curacao på de hollandske vestindiske øer. Hun var enke. Mvh Vinnie Vi får se om arkivverket finner ut av det. Finner henne ikke på gravstedslister i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinnie Rørbye-Linder Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Del Skrevet Mars 12, 2018 Jeg har fundet henne på digital arkivet https://www.digitalarkivet.no/view/15/pa00000000405338 Jeg har skrevet til Tønsberg Tingrett i håb om at de kan hjælpe, men kanske jeg skal skrive til statsarkivet i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå