Yngve Garen Svardal Skrevet Juli 6, 2018 Del Skrevet Juli 6, 2018 (endret) Hei! https://media.digitalarkivet.no/view/2016/100 Nummer 133 her, står det Olga Ingvarda? Det eg og lurar på er kven er fadrane? Den eine er Ole Nymark, som er bestefar til Olga. Men eg klarar ikkje å tolka den andre. Eg lurar og på kva som står i anmerkningsfeltet. På førehand takk! Endret Juli 6, 2018 av Yngve Garen Svardal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juli 7, 2018 Del Skrevet Juli 7, 2018 om lag sånn: "Stuver Aanund Stentorv [Stenton?], Kaiarb. Sverre do., Gbr. Ole Nymark G Oleane Stensen, G. Anne Tvete" "Hjdbt af Pastor Gjerdeke V: G. Oleane Stensen Forældrene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Garen Svardal Skrevet Juli 7, 2018 Forfatter Del Skrevet Juli 7, 2018 Takk for hjelpa! Eg veit ikkje kva du veit, men sidan det var ein heimesdåp, tyder vel det på at det ikkje stod så bra til med barnet? Eg finn ho i alle fall ikkje att i folketeljinga seinare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juli 7, 2018 Del Skrevet Juli 7, 2018 Eg veit ingenting meir enn det som står her. Men du kan sikkert finne innførslene for døde for det same soknet og sjå om ho er innført der den næraste tida etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juli 8, 2018 Del Skrevet Juli 8, 2018 Olga Ingvarda døydde i januar året etter, nr. 7 her https://www.digitalarkivet.no/kb20061123020319 Yngve Garen Svardal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Garen Svardal Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Del Skrevet Juli 8, 2018 Utruleg bra. Takk skal du ha! Klarar du å lesa dødsårsaka? Eg les vraupe/kraupe. Noko som gjev lita og ingen meining for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juli 8, 2018 Del Skrevet Juli 8, 2018 "Krampe" Yngve Garen Svardal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Garen Svardal Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Del Skrevet Juli 8, 2018 Når du skriv det slik, ser jo sjølv eg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå