Roy Geir Jakobsen Østhus Skrevet Juli 19, 2018 Del Skrevet Juli 19, 2018 (endret) Hei, Trenger hjelp til å tyde dødsårsak til dette barnet, Jette Maria nr 6 https://www.digitalarkivet.no/kb10411112132108 Endret Juli 19, 2018 av Roy Geir Jakobsen Østhus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Juli 19, 2018 Del Skrevet Juli 19, 2018 Tub. Hjernebet. (tuberkuløs hjernebetennelse)? Roy Geir Jakobsen Østhus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Geir Jakobsen Østhus Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Del Skrevet Juli 19, 2018 6 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: Tub. Hjernebet. (tuberkuløs hjernebetennelse)? Takk🙂 jeg hadde ikke sett den varianten før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Juli 19, 2018 Del Skrevet Juli 19, 2018 9 minutter siden, Roy Geir Jakobsen Østhus skrev: jeg hadde ikke sett den varianten før.. Ikkje eg heller. Ser nå at det står det same i klokkarboka (tydelegare). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Geir Jakobsen Østhus Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Del Skrevet Juli 19, 2018 2 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: Ikkje eg heller. Ser nå at det står det same i klokkarboka (tydelegare). Googla tuberkuløs hjernehinnebetennelse men det var ikke mye treff 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Juli 20, 2018 Del Skrevet Juli 20, 2018 I Legebok for sjøfolk fant jeg følgende forklaring: Tuberkuløs meningitt. Meningitis tuberculosa. Årsak. Tuberkuløs hjernebetennelse forekommer oftest hos barn og unge mennesker og skyldes tuberkelbasillen. Den utvikler seg snikende, gjennom uker og måneder. Til slutt kommer pasienten til sengs, ligger syk 2-3 uker og dør om han ikke får effektiv sykehusbehandling. Richard Johan Natvig og Roy Geir Jakobsen Østhus reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå