Gå til innhold
Arkivverket

Vilhelm Brakstad (f. 1881) og Malena Rasmusdatter (f 1876)

Yngve Garen Svardal
 Del

Recommended Posts

Er det nokon som klarar å hjelpa meg å spora opp desse to?

Eg veit kor tid dei vart fødde og eg veit kven etterkommarane deira er. Han er frå Brakstad i Meland og ho står oppført som fødd i Manger prestegjeld. 

Men kven er foreldra og besteforeldra? Og kor tid gifta dei seg?

Det næraste eg kjem Malena i nokre kyrkjebøker er https://media.digitalarkivet.no/view/7041/109959/50, men eg er svært usikker på om dette er rett person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Yngve Garen Svardal skrev:

Er det nokon som klarar å hjelpa meg å spora opp desse to?

Eg veit kor tid dei vart fødde og eg veit kven etterkommarane deira er. Han er frå Brakstad i Meland og ho står oppført som fødd i Manger prestegjeld. 

Men kven er foreldra og besteforeldra? Og kor tid gifta dei seg?

Det næraste eg kjem Malena i nokre kyrkjebøker er https://media.digitalarkivet.no/view/7041/109959/50, men eg er svært usikker på om dette er rett person.

Angående "Vilhelm Brakstad (f 1881)" i tematittelen;

Hvor har du funnet at Vilhelm var født i 1881?

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all hjelp!

Eg hugsar ikkje kor eg fann at han var fødd i 1881, det var noko eg kom fram til sist gong eg hadde leite-dilla for eit par år sidan og har fulgt meg sidan då. Men det ser jo ut til at du har meir rett enn meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.