Gå til innhold
Arkivverket

Borgerlig vigsel Midhordland Sorenskriveri 1965

Jan F. Johansen
 Del

Recommended Posts

Hei 

Min far Rolf .... og min mor Else Marie ..... ble viet i midthordland Sorenskriveri  den 3.April 1965 . Forloverne var trolig Kjell ..... og Reidun

Min mor bodde på Øvsttun og min far på Laksevåg . Det kan være at de hadde flyttet inn i 

skoglien nr ....... Kan dere sende meg kopi av protokollsiden der deres vigsel er innført hadde det vært flott da dette ennå ikke er skannet Sendte en Mail til dere med vedlagt dåpsattest for meg med mine foreldres navn. Men jeg fikk Mail om at det måtte gjøres på denne måten . Hvis jeg kan få kopi på PDF enten pr Mail eller post . 

Adr: Jan Frode Johansen

Livollen 42

4484 Øyestranda

mail: jafjohan(a)gmail.com

På fohånd mange takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jan F. Johansen skrev:

Jeg forstår ikke hva dette menes ?

JFJ

"Spør Arkivverket

Spørsmål og svar om arkiver som oppbevares i Riksarkivet og statsarkivene. Råd og veiledning for å finne fram til arkivmateriale. Vi svarer ikke på spørsmål som krever oppslag i kilder. Les mer."

----

Skriftlige henvendelser

Trenger du hjelp til å finne opplysninger i arkivmateriale som er bevart i Arkivverket, gå til Våre tjenester og velg ønsket tjeneste der. 

Kontaktinformasjon for saksbehandlere i offentlig sektor

Kontaktinformasjon for arkivsektoren

Kontaktinformasjon for media

Kontaktinformasjon for privatarkiv

Andre henvendelser til Arkivverkets administrasjon (personal, økonomi o.l).

https://www.arkivverket.no/om-oss/kontakt-oss

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dette var enklare før, men i staden for epost (eller forum) ynskjer visstnok Arkivverket at ein brukar eit av desse skjemaa når ein er ute etter oppslag:

https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning

Eg er ikkje heilt sikker på kva skjema som skal brukast, men du får ta det som passar best og forklare saka der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider