Berit Knudsen Skrevet August 5, 2018 Del Skrevet August 5, 2018 (endret) Teksten står under et våpenskjold. Er det noen som vet hva det betyr ? Endret August 5, 2018 av Berit Knudsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir K Eide Skrevet August 5, 2018 Del Skrevet August 5, 2018 Google translate mener det betyr : Jeg håper til Gud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet August 5, 2018 Del Skrevet August 5, 2018 (endret) Direkte oversettelse: Gud er mitt håp. (jeg setter min lit til Gud). Endret August 5, 2018 av Astrid Ryen Tilføyelse Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet August 5, 2018 Forfatter Del Skrevet August 5, 2018 Takk Geir og Astrid for utrolig raske besvarelser. Google var på rett spor, men jeg tror nok at Astrids oversettelse er den riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir K Eide Skrevet August 5, 2018 Del Skrevet August 5, 2018 Enig i med Astrid sin oversettelse 😊 Berit Knudsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå