Liv Hjelkrem Anderson Skrevet August 7, 2018 Del Skrevet August 7, 2018 Jeg leter etter min tip oldermor Caroline Ovedia som var født i Trondheim (domkirken) den 21 August 1831 til foreldre Ole og Karen Grøtte. Det står at Ole var soldat da Coroline ble født. Jeg har lett i afgangslister, konfirmasjonsbøker folketelling of finner ikke ut hvor foreldrene kommer fra. Caroline ble gift i Edøy sogn 13 juli 1857 med Andreas Olsen. Jeg finner henne ikke i tilganslistene til Edøy. Om dere vet om andre kilder jeg kan søke ville jeg sette pris på det. Med vennlig hilsen Liv Anderson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet August 7, 2018 Del Skrevet August 7, 2018 (endret) Spørsmålet hører hjemme på brukerforumet. Du bør legge relevant info i tematittelen når du oppretter tema på brukerforumet. Skriv hennes fulle navn,fødselsdato og fødested i tematittelen. Husk å legge ved lenker til det du har funnet. https://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/ Endret August 7, 2018 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet August 7, 2018 Del Skrevet August 7, 2018 Om samme folka: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet August 7, 2018 Del Skrevet August 7, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå