Gå til innhold
Arkivverket

Er det noen som kan gi opplysninger om Gudrun Elise Johannesen

Gunnar Olsen
 Del

Recommended Posts

Jeg leter etter en Gudrun Elise Johannesen (Gudrund Elisa Johannesen)  født i Bergen i 1890. Hennes foreldre var Ananias Johannesen (Johansen) og Anna Johannesen (født Jørgensen)

Siste opplysning om henne var fra kommune-tellingen i Bergen 1922. Hun bodde da sammen med moren i Ole Eidesgate 4.

Når søsteren Olga Katrine Kaarstad døde i 1965 står hun i søsterens dødsannonse. 

Jeg tror hun flyttet fra Bergen, men hvor?

Takker for svar på forespørselen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet ut når mora døde?

Kanskje dødsfallsprotokollen inneholder opplysninger om hvor arvingene bodde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner Gudrun Elisa Grønli, født 31.08.1890 død 1976 og gravlagt på Møllendal gravplass i Bergen. Trolig gift med Knut Larsen Grønli som døde 1936

Endret av Sven Hjortland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott teamwork.

Men hvorfor het hun Gudrun Hansen da hun giftet seg med Knut? Det må vel bety at hun hadde vært gift tidligere.

Endret av Rune Thorstensen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rune Thorstensen skrev:

Det var flott teamwork.

Men hvorfor het hun Gunvor Hansen da hun giftet seg med Knut? Det må vel bety at hun hadde vært gift tidligere.

Det sto ved vielsen at hun hadde vært gift 1 gang tidligere.f.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det eksisterte to Gudrun Hansen født 31.08.1891, vil jeg tro at det er Gudrun  jeg fant i 1922 med ektemann Berbhard Hansen og sønn Kaare f. 08.01.1914.

Jeg finner en Kaare B. Hansen f. 08.01.1914 død 01.02.1985 gift med Ruth H. Hansen 18.09.1919-23.03.1989 i gravminnebasen til Dis Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider