Grethe Stavø Skrevet August 29, 2018 Del Skrevet August 29, 2018 Eg leitar ettter arkivmateriale om Fylkesfiskarskulen i Florø. Den blei oppretta i 1921. Eg finn ei mappe på Arkivverket,men får opplyst at arkivet ligg i riksarkivet. Korleis kan eg få sjå gjennom dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet August 30, 2018 Del Skrevet August 30, 2018 Det er neppe sjølve arkivet etter skulen du har funne på Arkivportalen. Når det gjeld den statlege delen av skulen, dvs. 1947-1963, så har Statsarkivet i Bergen fått avlevert Møteprotokollar, journalar, administrasjon og korrespondse og rekneskap. Arkivet etter den forutgåande Fylkesfiskarskulen er vi usikre på kvar er. Det er mogleg at Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet August 30, 2018 Del Skrevet August 30, 2018 22 timer siden, Grethe Stavø skrev: Eg leitar ettter arkivmateriale om Fylkesfiskarskulen i Florø. Den blei oppretta i 1921. Eg finn ei mappe på Arkivverket,men får opplyst at arkivet ligg i riksarkivet. Korleis kan eg få sjå gjennom dette? 30 minutter siden, AnitaRiise (Statsarkivet Bergen) skrev: Det er neppe sjølve arkivet etter skulen du har funne på Arkivportalen. Treffet i Riksarkivet gjelder ei enkelt mappe i arkivet etter Kirke- og undervisningsdepartementet, 3. skolekontor L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Stavø Skrevet August 31, 2018 Forfatter Del Skrevet August 31, 2018 Er det mogeleg å få tilgang til dette materialet ( frå den tida skulen blei driven av staten ) på Statsarkivet i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet August 31, 2018 Del Skrevet August 31, 2018 Det meste her skulle vere tilgjengeleg på lesesalen til Statsarkivet i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Stavø Skrevet August 31, 2018 Forfatter Del Skrevet August 31, 2018 Må eg bestille det på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet August 31, 2018 Del Skrevet August 31, 2018 Neida, det trengs ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå