Gå til innhold
Arkivverket

skilsmisse og fødsler

Shahin Rode
 Del

Recommended Posts

Hei.

Noen som vet om det finnes det noe sted hvor man kan finne informasjon om skilsmisser periode 1949-1955 (Oslo) og fødsler for årene 1946-1949(Oslo)? 

Mvh

Shahin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Shahin skrev:

Hei.

Noen som vet om det finnes det noe sted hvor man kan finne informasjon om skilsmisser periode 1949-1955 (Oslo) og fødsler for årene 1946-1949(Oslo)? 

Mvh

Shahin

Kanskje du kan endre visningsnavnet "Shahin" til ditt fulle navn?  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om skilsmissene er skjedd administrativt eller ved dom. Arkivverket/Riksarkivet har skilsmissesaker i arkivet etter Justisdepartementet, 3. sivilkontor G, og hvis du har navn på partene i skilsmissen, kan du sende en henvendelse til Arkivverket:

https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/andre-henvendelser#!/form/0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. 🙂 Ja det er jeg litt usikker på om det er ved Dom eller Administrativt. 

Ann-Mary jeg er ny her så er ikke helt kjent med profil oppsettet enda 🙂 skal endre til navn og legge ved bilde 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Kanskje du kan endre visningsnavnet "Shahin" til ditt fulle navn?  🙂

Da tror jeg det skal være i orden 🙂 

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Shahin Rode skrev:

Takk for svar. 🙂 Ja det er jeg litt usikker på om det er ved Dom eller Administrativt. 

Ann-Mary jeg er ny her så er ikke helt kjent med profil oppsettet enda 🙂 skal endre til navn og legge ved bilde 🙂

Send inn en forespørsel, så kan du få sjekket opp skilsmissen. 🙂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.