Gå til innhold
Arkivverket

Endre Ommundson (1815)

Daryl Widebeck
 Del

Recommended Posts

576/5000

Jeg har behov for hjelp. Jeg skriver alt dette gjennom Google Translate. (Engelsk er alt jeg vet, beklager)

Jeg prøver å finne informasjon på Endre Ommundsen. Født rundt 1815, Søkne, Vest-Agder, Norge.

Gift med:

Inger Thomine Sørensdatter. Født 22 SEPT 1815 • Øvrebø Prgj Kristiansand, Vest-Agder, Norge.

Barn: Ole Kristian Endresen

Født 30 oktober 1854 • Søkne, Vest-Agder, Norge

Jeg finner veldig kittle informasjon om ham. Jeg vil virkelig ha informasjon om foreldrene sine.

Takk på forhånd.

Jeg kan nås også på dwidebeck@yahoo.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Jeg fant noe av den informasjonen en stund tilbake. Jeg kan fortsatt ikke finne noen opplysninger om Endre foreldre. Noen ideer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-Mary, tusen takk for din tid ...

Har du lykke til å finne foreldrene sine? Jeg har sett overalt som jeg kan tenke på og fortsatt ikke finne noe. Mitt tre og forskning gikk bra til denne blokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre Ommundsen and Inger Thomine Sørensdatter both living at Klevene

Vest-Agder county, Greipstad, Søgne in Søgne, Parish register (official) no. A 7 (1791-1851), Statement of best man 1838, Page 112
Quick link: https://www.digitalarkivet.no/kb20070614620286

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.