Gå til innhold
Arkivverket

Østlandet/Toten. Hvor ble det av Marte Kristiansdtr Furusetstuen og Hans Pedersen, g. 1824?

HedOpp
 Del

Recommended Posts

Hei. Vielsen (nr 31) er her. Marte ble døpt i 1800, og var datter av  Kari Jensdtr og Kristian Fredriksen Furusetstuen. Jeg finner  ingen barn på Toten (mye av kirkeboka er søkbar), og ikke noen tidlig død. Fant dem heller ikke i 1865-tellinga, men da ville de jo vært oppe i åra. En mulighet er en tidlig emigrasjon til Amerika, men jeg har heller ikke funnet dem i utflytningslister eller i USA (vha Ancestry.com). Forslag til videre leting eller informasjon om deres skjebne mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, HedOpp skrev:

Hei. Vielsen (nr 31) er her. Marte ble døpt i 1800, og var datter av  Kari Jensdtr og Kristian Fredriksen Furusetstuen. Jeg finner  ingen barn på Toten (mye av kirkeboka er søkbar), og ikke noen tidlig død. Fant dem heller ikke i 1865-tellinga, men da ville de jo vært oppe i åra. En mulighet er en tidlig emigrasjon til Amerika, men jeg har heller ikke funnet dem i utflytningslister eller i USA (vha Ancestry.com). Forslag til videre leting eller informasjon om deres skjebne mottas med stor takk!

Kanskje du kan endre visningsnavnet "HedOpp" til ditt fulle navn?  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.