Hans Rønning Skrevet September 20, 2018 Del Skrevet September 20, 2018 Hei Jeg leter etter et kirkeboksopplysninger for familemedlem født utenfor ekteskap i 1906, enten Hole, Hønefoss eller Norderhov herred. Jeg har forsøkt å lete i søkbare og scannete arkiver men uten hell. Medlemmet er ikke ført opp i "vanlig" kirkebok. (jeg har medlemmets fødselsdato, og lett 3 år etter denne datoen). mvh hans rønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet September 20, 2018 Del Skrevet September 20, 2018 Hva er navnet? Har du letet under "dissentere"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Rønning Skrevet September 20, 2018 Forfatter Del Skrevet September 20, 2018 Takk for svar. Skal ta alle sokn en gang til, oppdaget at jeg hadde oversett to sokn. Skulle ikke spurt før alle var undersøkt. Det lå i midt spørsmål om uektefødte ble ført i egen protokoll men det har jeg nå sett ikke er riktig. Beklager bryderiet så langt, finner jeg ikke henne etter ny runde tar jeg kontakt. mvh hans rønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Oktober 5, 2018 Del Skrevet Oktober 5, 2018 Fann du ho? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå