Gå til innhold
Arkivverket

grunnbok eiendom opplysninger før 1935

Per lysell
 Del

Recommended Posts

jeg har funnet en eiendom som min fars pleiemor eide , dvs Gunhild Jacobsen matrikkel 267 Barbu krets arendal

Hennes mann het Johan Petter Jacobsen.

via kart I kommunen fant jeg at dette tilsvar gr 507 og bruks nr 267 idag

via tilsendt  grunnbok data bladet  fant opplysninger om eiendom for perioden 1935 til 1993

(her påføring gr nr 7 bruk 267 )

Min utfording er at  Gunhild bodde her ca 1920 og det ser ut til at hun solgt ca 1927. 

hvor kan en finne opplysninger om eieskifte for 1935.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle opplysningane frå grunnboksbladet? 

I så fall gjeld rimelegvis årstalet 1935 overføring frå panteregister til grunnbok; dvs. at det ikkje treng vere eit sal i 1935.

Dersom du også fann årstalet 1927 på grunnboksbladet, kan dette ha vore siste omsetjing før overføring til grunnboka.

Før grunnboka vart innført, var det realpanteregisteret som hadde den same funksjonen (halde orden på alle tinglysingar om ein eigedom).

I siste del av 1800-t/første del av 1900-talet var det gjerne eitt register for kvar kommune. Der hadde kvart bruk 1-2 sider, der

tinglysningane var innførte med referanse til panteboka der dokumenta var førte inn kronologisk for sorenskriveriet.

Du (eller nokon annan) må først finne ut kva kommune garden høyrde til først på 1900-talet (Barbu?), og kva for sorenskriveri dette var i.

Så kan vi finne realregisteret og sjå kva som står der.

I matrikkelen (1887) er det Hafstad som er Gnr. 7 i Barbu herad. Vert det rett stad?

(Bruk kan ha eigne namn - eller vere namnlause,  særleg med høge bruksnr.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ivar S. Ertesvåg skrev:

Du (eller nokon annan) må først finne ut kva kommune garden høyrde til først på 1900-talet (Barbu?), og kva for sorenskriveri dette var i.

Så kan vi finne realregisteret og sjå kva som står der.

Barbu gikk inn i Arendal allerede i 1902, så ved kommunesøk i Digitalarkivet (som forholder seg til inndeling pr. 1947), må man søke på Arendal. Mange panteregistre her gjelder Barbu: https://media.digitalarkivet.no/tl/preg/browse?municipalities[]=0903&place= 

Lenke til kommentar
Del på andre sider